20.09.2024 жылғы No 2 ХАТТА
қамқоршылық кеңесінің отырысы
«Бұлақсай ауылының №1 орта мектебі» КММ
Қазіргі:
Ахмедов М.А. – Қамқоршылық кеңесінің төрағасы;
Тоқбаев А.А. - меценат («Бұлақсай» ЖШС бас директоры)
Исенов Е.М.- құқық қорғау органының өкілі;
Пилипенко Т.В.- ата-аналар комитетінің мүшесі;
Смирнова А.С. - ПС төрағасының орынбасары;
Цорн М.И. - ата-аналар комитетінің мүшесі;
Адиятулина Н.С. - ата-аналар комитетінің мүшесі;
Боранбай Д.Қ. - ата-аналар комитетінің мүшесі.
Vesna T.V. - хатшы.
Шақырылды:
Хозаева А.О. - мектеп директорының м.а
Кемина О.Н. – мектеп психологы
Қатыспағандар: 1
Жиналыстың күн тәртібі:
1. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру және спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының деңгейі туралы;
2. Аз қамтылған отбасы балаларымен, жетім балалармен және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс туралы;
3. Бұзақылықтың алдын алу және ескерту бойынша жұмыс туралы;
4. Патриоттық тәрбие беру, Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін насихаттау және пайдалану жөніндегі жұмыс туралы;
1. ТЫҢДЫЛДЫ: Мектеп директорының міндетін атқарушы Хозаева А.О., Айжан Орымбекқызы ПС мүшелерін 2024-2025 оқу жылына арналған үйірме жұмыстары мен спорт секцияларының ұйымдастырылуымен таныстырды. Оқушылармен сыныптан тыс жұмыстар мектептегі 2 үйірме және 3 спорт секциясының қызметі арқылы жүзеге асырылады, әртүрлі бағыттағы жұмыстар жүргізілуде: спорт секцияларының жұмысы (дойбы-шахмат, тоғызқұмалақ, футбол), табиғатты қорғау бағыты (1), жаратылыстану-математика бағыты (1) ұйымдастырылған.
ШЕШІМДІ:
1.1 Барлық берілген ақпаратты ескеру;
1.2 Спорт секциялары мен үйірмелерінің жетекшілері мектеп оқушыларын салауатты өмір салтына, спорттық-бұқаралық жұмысқа тарту және үздік спортшыларды анықтау бойынша мақсатты жұмысты жалғастыруда.
2. ТЫҢДАЛДЫ: Мектеп директорының міндетін атқарушы А.О.Хозаева «Аз қамтылған отбасы балаларымен, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс жасау туралы» ММ мүшелерін таныстырды. 2024-2025 оқу жылының басында «Бұлақсай ауылының №1 орта мектебі» КММ-де есепке алудың барлық түрлеріне тіркелген балалардың деректер базасы жаңартылды, оның ішінде:
Оқу жылының басында әлеуметтік қызмет сынып жетекшілерімен және ата-аналар қоғамдастығымен жұмыс жүргізді, соған байланысты келесі санаттағы оқушылар анықталды:
Аз қамтылған отбасы балалары (АСП алушылар) – 1
Басқа санатқа жататын балалар – 0
Жетім балалар, ОБПР – 0
Жеке бағдарламалар бойынша оқитын студенттердің тізімі (қоса алғанда) – 0
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар – 0
Жоғары білім беру мектебінде есепте тұрған балалар – 0, ОДН есепте тұрған балалар – 0
Аз қамтылған отбасы балалары – 0
Көп балалы отбасы балалары, жалпы отбасы – 1, 5 балалы, жалпы білім беретін мектептерде оқитындар – 3
Сенімхат бойынша тұратын балалар – 0
Өгей әкелермен, бірге тұратындармен, өгей шешелермен тұратын балалар, жалпы отбасы – 1, оның ішінде: өгей әкелер 0, бірге тұратындар 1, өгей аналар 0, барлығы 2 бала, 2 бала мектепке барады.
Толық емес отбасында тұратын балалар, жалпы отбасы – 4, оларда 6 бала бар, 6 бала мектепке барады.
ШЕШІМДІ:
2.1 Барлық берілген ақпаратты назарға алу.
3. ТЫҢДАЛДЫ: Кемина Ольга Николаевна, мектеп психологы.
Ольга Николаевна «Психологиялық қызмет қызметі туралы» ҚБ мүшелерін таныстырды. Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, мектепте қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және оқу-тәрбие процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету мақсатында Қазақстан Республикасы Білім министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 25 тамыздағы No 377 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 25 тамызда No 377 болып тіркелді. баланы қорлаудың алдын алу. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы No 506 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылы 21 желтоқсанда No 31180 тіркелді.
ШЕШІМДІ:
3.1 Барлық берілген ақпаратты ескеріңіз.
4. ТЫҢДАЛДЫ: мектеп директорының міндетін атқарушы Хозаева А.О.
Айжан Орымбекқызы «Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін патриоттыққа тәрбиелеу, насихаттау және пайдалану жөніндегі жұмыс туралы» ҚБ мүшелерін таныстырды «БІРТҰТАС ТАРБИЕ» құндылықтарды тәрбиелеу бағдарламасы аясында ұлттық мұраны қорғау, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді қастерлеу, бейбітшілік пен келісімді сақтау, ұлттық бірлікті, ұлтжандылық, ұлтжандылық, ынтымақтастығы, ұлтжандылық, ұлтжандылық, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. өйткені қазіргі жағдайда патриотизм – бұл бір жағынан Отанға адалдық болса, екінші жағынан Қазақстанның құрамына кіретін әрбір ұлттың мәдени ерекшелігін сақтау. Осыған орай «Шаңырақ», «Жеті ата», «Тектілік», ұлттық ойындар Асық кеші, Хан талапай, Арқан тартыс, Айгөлек, Белдесу, Саққұлақ, Тымпі, Тоғызқұмалақ, т.б.
Мектепте патриоттық тәрбие беру «Мектеп парламенті», «Пікірсайыс қозғалысы», «Оқу мектебі», «Балалар кітапханасы», «Еңбегі адал жас өрен», «Жеткіншектің жеті жарғысы», «Ұлттық мектеп лигасы», «Балалар және тәрбиешілер», «Төрт-тәрбиешілер», «Балалар кітапханасы» республикалық және аймақтық жобалары арқылы да жүзеге асырылады. 9 ис-шара».
Бүкіл оқу жылы бойы мұғалімдер студенттермен Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени және халықаралық дамуындағы Қазақстанның жетістіктері мен жетістіктері туралы пікірталас жүргізеді.
Шешім:
4.1 Барлық берілген ақпаратты ескеріңіз.
ДАУЫС БЕРГЕН: «жақтаған» – 8, «қарсы» – жоқ, «қалыс қалды» – жоқ.
Ахмедов М.А.- ПС төрағасы __________________
Тоқбаев А.А. _________________
Исенов Е.М.________________
Пилипенко Т.В._______________
Смирнова А.С. ________________
Цорн М.И. ____________________
Адиятулина Н.С. _______________
Джапарова Д.М. _________________
Боранбай Д.Қ. _________________
Хатшы: ______________ Весна Т.В.