«Бекітемін»
«Утверждаю»
и.о.Директора КГУ «ОСШ№1 с. Булаксай»
______________А.О.Хозаева
«02» Сентября
2024-2025 оқу педагог-психологтің жұмыстың жоспары
Педагог-психологтың 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары.
педагогикалық психолог: Кемина О.Н.
.
Іс-әрекеттің мақсаты : оқушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін және оқушылардың, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) және педагогикалық ұжымның табысты оқуы, денсаулығы мен жеке дамуы үшін психологиялық жағдайларды қамтамасыз ететін әлеуметтік даму жағдайын құруға жәрдемдесу.
Негізгі міндеттер:
Оқушылардың оқу үрдісіндегі даму жағдайына психологиялық-педагогикалық талдау жасау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, мектептің өзара әрекеттестігі жағдайында оларды шешу құралдарын анықтау.
Ұжымның педагогикалық іс-әрекеті үшін қауіпсіз ортаны құруға ықпал ету.
Жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді игеру арқылы оқушылардың қабілеттерін дамытуға және өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
Студенттерге қазіргі даму және оқу мәселелерін шешуге көмектесу: оқуда қиындықтар туындағанда, кәсіби бағытты таңдауда қиындықтар туындағанда, эмоционалдық-еріктік сферадағы бұзылулар кезінде, құрдастарымен тұлғааралық қарым-қатынастардағы проблемалар, бала мен ата-ана қарым-қатынасы, мұғалімдермен қарым-қатынастар.
Психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және тәжірибелік-бағдарлы жетістіктерді тәжірибеге енгізу арқылы педагогикалық ұжымға, ата-аналарға (заңды өкілдерге) студенттерге білім беруде көмек көрсету.
Әрбір балаға жеке көзқарасты қамтамасыз ету мақсатында мұғалімдер мен ата-аналарды кешенді оқытуды жүзеге асыру.
Жоқ. |
оқиға |
Іс-әрекет аймағы |
мақсатты топ |
мерзімдері |
есеп беру нысаны |
жауапты тұлғалар |
Орындау белгісі |
|
|||||||
4 |
1-сынып оқушыларын бейімдеу (сабаққа қатысу, бақылау, мұғалімдермен әңгімелесу, мектепке дайындық тесті, психологиялық тесттер) |
Диагностика: «Бояулар» мектептегі жетілу деңгейін, оқу мотивациясының деңгейін, «Баспалдақ» өзін-өзі бағалауды анықтау. Ата-аналар мен сыныпқа арналған. қолдар «Рахманқұлованың әдістемесі» Алдын алу: бейімделмеу, әлеуметтену, оқудағы қиындықтар. |
1-сынып оқушылары |
қазан-қараша |
бейімделу туралы ақпарат |
Психолог Кемина О.Н. |
|
5 |
5-сынып оқушыларын бейімдеу (сабаққа қатысу, бақылау, мұғалімдермен әңгімелесу, психологиялық тесттер) |
Диагностика: «Лусканова» мотивациясын, «Лесенка» өзін-өзі бағалауды, «Эйзенк» мазасыздануын, «Морено социометриясы» тұлғааралық қарым-қатынасты зерттеу. Сукцессияның тиімділігін зерттеу. |
5-сынып оқушылары |
қазан-қараша |
Баптау туралы ақпарат |
Психолог Кемина О.Н. |
|
4 |
Ата-аналар жиналысы 1-сынып |
Алдын алу: эмоционалды-еріктік сфераның бұзылуы, бейімделмеу, әлеуметтену, оқудағы қиындықтар |
1 сынып ата-аналары |
қыркүйек |
Жиналыс хаттамасы |
Психолог Кемина О.Н. 1 сынып директоры |
Хаттама күні |
7 |
Танысу және өзара әрекеттесу тренингі «Алғаш рет бесінші сыныпта» |
Диагностика: мазасыз жасөспірімдерді анықтау, жасөспірімдердің өтініштерін жинау. Алдын алу: мектептегі мазасыздану, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, оқушылардың жанжалдарын, қорлауды, мектеп ортасында зорлық-зомбылықты болдырмау. Org-met: оқытуды дамыту |
5 сынып оқушылары |
қыркүйек - қазан |
оқыту жоспары |
Психолог Кемина О.Н. |
|
|
Сынып сағаттарын өткізу |
Жағымсыз эмоцияларды түзету, аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу. |
5-9 сынып оқушылары |
қыркүйек |
Даму |
Психолог |
Әлеуметтік желілердегі ақпарат |
8 |
«Кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмысты ұйымдастыру» мәселесін қамту. |
Алдын алу: кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқы, мектеп жағдайында зорлық-зомбылық. Білімділік: осы бағыттағы жұмыстардың мазмұнын хабарлау. Ұйымдастырушылық кездесу: алдын алу мәселелері бойынша барлық мектеп қызметтерімен өзара іс-қимылды ұйымдастыру |
мұғалімдер |
қыркүйек |
хаттама |
Психолог |
|
|
Мектептегі психологиялық клубтың жұмысы |
Оқушылардың психикалық денсаулығын түзету |
5-9 сынып оқушылары |
Жыл бойы |
Қатысу парағына белгілеңіз |
Психолог |
Әлеуметтік желілердегі ақпарат. |
9 |
Оқу мотивациясын зерттеу. |
Диагностика: мотивациялық сфераның даму тенденцияларын анықтау (Лусканов тесті). Алдын алу: бейімделмеу, девиантты мінез-құлық. Org-met: жасты ескере отырып диагностикалық материал дайындау. Диагностикалық мәліметтерді талдау. |
1-9 сынып оқушылары. |
Қазан, сәуір |
аналитикалық есеп |
Психолог |
бірге |
10 |
«Дүниежүзілік психикалық денсаулық күні» акциясы. |
Алдын алу: девиантты мінез-құлық, психикалық денсаулықтың бұзылуы Білімділік: психикалық денсаулық мәселелері туралы хабардарлығын арттыру. |
оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер (сұраныс негізінде) |
10 қазан |
Инстаграмда, сайтта жариялау. Консультациялар журналы. |
Психолог |
Әлеуметтік желілердегі ақпарат, кеңес беру журналындағы күні |
11 |
Филлипс мектебінің мазасыздану сынағы. |
Мектептегі мазасыздану диагностикасы |
6-7 сынып оқушылары. |
қазан |
хаттама |
Психолог |
Хаттама күні |
|
Сынып сағаттарын өткізу |
Жағымсыз эмоцияларды түзету, аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу. |
1-4 сынып оқушылары |
қазан |
Даму |
Психолог |
Әлеуметтік желілердегі ақпарат |
12 |
Тұлғааралық қарым-қатынасты зерттеу нәтижелері бойынша сынып жетекшілеріне жеке кеңес беру |
Кеңес беру. Алдын алу: қорлау, тұлғааралық қақтығыстар. Қарым-қатынастағы қиындықтарды түзету. Сынып ұжымдарын дамыту. |
Сынып жетекшілері. 5-6 сыныптар |
қараша |
диагностикалық нәтижелерге негізделген ұсыныстар |
Психолог |
|
13 |
Оқушылардың мотивациясын зерттеу нәтижелерін қамту және мотивацияның даму тенденцияларын анықтау. |
Оқудағы қиындықтар мен девиантты мінез-құлықтың алдын алу. Білімділік: мотивацияның даму тенденцияларын, ынтасын арттыру жолдарын түсіндіру. Ұйымдастырушылық кездесу: сертификат дайындау |
мұғалімдер |
қараша |
хаттама. |
Психолог |
|
|
Біліктілікті арттыру мектебі |
Эмоционалды күйзелудің алдын алу, |
Студенттер Ата-аналар Мұғалімдер
|
Жыл бойы |
Тренингті дамыту |
Психолог |
|
14 |
Мазасыздықтың диагностикасы |
Диагностика: мектептегі мазасыздану деңгейін анықтау Айзенк. Оқудағы қиындықтар мен девиантты мінез-құлықтың алдын алу. |
8-9 сынып оқушылары. |
қараша |
аналитикалық есеп |
Психолог |
Анықтама |
15 |
Сыныптағы тұлғааралық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу. |
Диагностика: Социометрия Мореноны қорлау фактілерін анықтау. Оқушылардың жайлылық деңгейін анықтау. Алдын алу: қорлау, тұлғааралық қақтығыстар. |
7-8 сынып оқушылары. |
қараша |
сыныптар бойынша аналитикалық есептер |
Психолог |
Анықтама |
|
Психология онкүндігі |
|
1-9 сынып оқушылары, мектеп мұғалімдері |
желтоқсан |
Есеп беру |
Психолог |
Әлеуметтік желілердегі ақпарат |
16 |
Тұлғааралық қарым-қатынасты зерттеу нәтижелері бойынша сынып жетекшілеріне жеке кеңес беру |
Қорқытудың алдын алу. Қарым-қатынастағы қиындықтарды түзету. Сынып ұжымдарын дамыту. Білімділік: сынып ұжымдарын дамыту жолдары. |
Қолмен жұмыс 7-8 сыныптар |
желтоқсан |
диагностикалық нәтижелерге негізделген ұсыныстар |
Психолог |
|
17 |
Тренингтер оқу мотивациясы |
Зорлық-зомбылық, зорлық-зомбылық және жыныстық қол сұғылмаушылыққа қарсы әрекеттердің алдын алу. Әлеуметтік дағдыларды дамыту |
5 және 6 сынып оқушылары |
желтоқсан-қаңтар |
оқытуды дамыту |
Психолог |
|
18 |
Сауалнама «Қиын өмірлік жағдайдағы мінез-құлық стратегиясы» |
Девиантты мінез-құлық, оқушы-ата-ана,оқушы-оқушы,оқушы-мұғалім қақтығыстарының алдын алу. Org-meth: диагностикалық мәліметтерді талдау, мәліметтер негізінде әңгімелесуге арналған материалды құрастыру. Балаларға дер кезінде көмек көрсетуді ұйымдастыру және жүзеге асыру. |
5-6 сынып оқушылары. |
қаңтар |
сауалнама нәтижелерінің хаттамасы |
Психолог |
|
19 |
Сауалнама нәтижелері бойынша жеке кеңес беру |
Анықталған мәселелер бойынша кеңес беру. Девиантты мінез-құлықтың алдын алу. Жасөспірімдердің психоэмоционалдық жағдайын түзету. Білімділік: өзіне-өзі көмек көрсету әдістері |
5-6 сынып оқушылары. |
қаңтар |
кеңес беру журналы |
Психолог. |
|
20 |
«Психологиялық салауаттылық сау адамның негізі» сынып сағаты |
Тәуелді мінез-құлықтың алдын алу Мінез-құлықтағы сананы дамыту Білімділік: психикалық және физикалық денсаулықты жақсарту жолдары |
5-9 сынып оқушылары. |
қаңтар |
Сынып сағатын дамыту |
Психолог |
Әлеуметтік желілердегі ақпарат |
21 |
Кәсіптік бағдарлау диагностикасы |
Диагностика: Студенттердің бейіндік бағыттылығын зерттеу DDO тесті, Дж. Холланд, Матрица, Еңбек мотиві. Десоциализацияның алдын алу Кәсіби өзін-өзі анықтауда сананы дамыту. Org-met: Диагностикалық әдістерді таңдау; алынған мәліметтерді талдау, аналитикалық есеп дайындау. |
9 сынып оқушылары |
қаңтар |
аналитикалық есеп |
Психолог |
|
22 |
студенттерге кәсіптік бағдар беру шаралары |
Десоциализацияның алдын алу. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, мінез-құлық танымын арттыру. Білімділік: кәсіби өзін-өзі анықтау жолдары туралы мағлұмат беру |
5-8 сынып оқушылары. |
Ақпан, наурыз, сәуір |
дамыту |
Психолог |
|
23 |
«Жасөспірімнің кәсіби өзін-өзі анықтауының заманауи тәсілдері» ата-аналар жиналысы |
Дезадаптацияның, десоциализацияның алдын алу. Өзін-өзі анықтау кезеңінде жасөспірімдерге психологиялық қолдау көрсету дағдысын дамыту |
ата-аналар 9 сынып. |
ақпан - наурыз |
хаттама |
Психолог |
|
24 |
Қорытынды аттестацияға дайындық |
мазасыз жасөспірімдерді анықтау. мазасыздықтың, девиантты мінез-құлықтың, психикалық денсаулықтың бұзылуының алдын алу. мазасыздықты түзету, күйзеліске қарсы тұру дағдыларын дамыту. қорытынды аттестацияны дайындау және тапсыру кезінде өзін-өзі қолдау әдістері туралы хабардарлығын арттыру |
9 сынып оқушылары |
Наурыз, сәуір, мамыр |
оқытуды дамыту |
Психолог |
|
25 |
Орта білім беруде оқуға дайындықты зерттеу |
Диагностика: мотивация деңгейін, оқу іс-әрекетінің компоненттерінің даму деңгейін, зейінін, есте сақтауын, ойлауын, өзін-өзі реттеу деңгейін анықтау. . Мазасыздықтың, мазасыздықтың, оқудағы қиындықтардың алдын алу. Кеңес беру: мұғалімдердің дамытушылық жұмыстарын ақпараттық қамтамасыз ету. Ұйымдастырушылық: диагностикалық материалды дайындау, дайындықты бағалау критерийлері; диагностикалық мәліметтерді талдау; мұғалімдерге ұсыныстар дайындау |
оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер 4, болашақ 5 сынып. |
Сәуір |
аналитикалық есеп |
Психолог. |
|
26 |
Ата-аналар жиналысы «Орта буынға өтуге дайындық» |
Алдын алу: бейімделудің, мектеп жанжалдарының алдын алу. Білімділік: балалардың мотивациялық және танымдық дамуы мәселелерінде ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру. Органикалық мет: материалды дайындау |
4-сынып ата-аналары |
Мамыр-маусым |
хаттама |
Психолог |
|
27 |
оқу жылындағы іс-шараларды талдау |
Диагностика: психологиялық қызметтің даму тенденцияларын, кәсіби қызметтегі проблемаларды анықтау. Балалардың даму және оқу проблемаларының алдын алу. Талдау дағдыларын және сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Ұйымдастырушылық ақпарат: келесі жылға жоспарлауды ақпараттық қамтамасыз ету |
педагогикалық психолог |
маусым |
психолог қызметі туралы аналитикалық есеп |
Психолог |
|
28 |
Жаңа оқу жылына ПО жұмысын жоспарлау |
Балалардың даму және оқу проблемаларының алдын алу. Ұйымдастырушылық кездесу: жүйелі жұмысты ұйымдастыру |
педагогикалық психолог |
маусым |
жоспар |
Психолог |
|
29 |
Ағымдағы мәселелер мен сұраныстар бойынша жеке кеңес беру |
Девиантты мінез-құлық, әлеуметтену, оқыту мен тәрбиелеу мәселелері, мектеп жанжалдарының алдын алу. Әлеуметтік дағдыларды дамыту, ата-ана мен бала қарым-қатынасын үйлестіру, оқудағы және қарым-қатынастағы қиындықтарды жеңу, жанжалдарды шешуге көмектесу Білімділік: ата-аналардың, оқушылардың, мұғалімдердің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру |
оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер 1-9 сыныптар. |
қыркүйек - мамыр |
кеңес беру журналы |
Психолог. |
|
30 |
«Мұғалімдер кездесуі» |
Диагностика: мұғалімдердің сұраныстарын анықтау. Эмоционалды күйзелудің алдын алу. Стресске қарсы тұру дағдыларын дамыту, өзіне-өзі көмек көрсету әдістеріне үйрету. Білімділік: кәсіби қызметпен байланысты тәуекелдер жағдайында өзіне-өзі көмек көрсету әдістері мен тәсілдері туралы хабардарлығын арттыру. Ұйымдастыру ақпараты: материалды таңдау, ақпаратты беру формалары, оқыту формалары |
мұғалімдер |
қыркүйек - мамыр |
кездесу жоспары |
Психолог |
|
31 |
Кәмелетке толмағандар арасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы ескертулер (1-9 сыныптар) Ата-аналарға балаларды тәрбиелеу (1-9 сыныптар) Кәсіби өзін-өзі анықтау кезеңінде жасөспірімдерге қолдау көрсету (9 сыныптар) Дайындық кезеңінде жасөспірімдерге психологиялық қолдау көрсету және қорытынды аттестациядан өту (9 сынып) ) Балалар мен жасөспірімдер арасында интернетке тәуелділіктің алдын алу (1-9 сыныптар) |
Кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқының алдын алу, қатыгездік пен зорлық-зомбылықтың алдын алу, жыныстық қол сұғылмаушылықтың алдын алу. Білімділік: балаларды тәрбиелеу, жасқа байланысты дағдарыстарды жеңу, кәсіби және өмірлік өзін-өзі анықтауға көмектесу, денсаулықты сақтау және нығайту мәселелері бойынша хабардарлықты арттыру. Ұйымдастыру мета: сұраныстарды талдау, материалды дайындау, гимназия сайтында материалды орналастыру |
ата-аналар 1-9 сыныптар |
қыркүйек - мамыр |
мектеп сайты, дәріс материалдары |
Психолог |
|
32 |
Өзін-өзі тәрбиелеу іс-шаралары: семинарларға, вебинарларға, курстарға, шеберлік сабақтарына және т.б. |
Дамытушылық: кәсіби құзыреттілік, практикалық жұмыс әдістерінің арсеналын кеңейту. |
педагогикалық психолог |
қыркүйек - мамыр |
сертификат, бағдарлама, тапсырыс |
Психолог |
|
Бұл жоспар өзгеруі мүмкін. Бұл жоспар әдеттегідей жұмыс істеуге арналған.
Орындаушы: педагогикалық психолог ______________________ О.Н. Кемина