"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аналитикалық есеп жұмыс туралы әдістемелік бірлестіктің табиғи математикалық цикл

Жаратылыстану-математикалық бірлестіктің 2022-2023 оқу жылындағы оқу жұмысының аналитикалық есебі.
Жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің 2022/2023 оқу жылындағы қызметі мектептің әдістемелік жұмыс жоспарына сәйкес құрылды және мәселені шешуге – мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін, олардың математика, физика, биология, химия, география, технология, дене шынықтыру, АТ саласындағы құзыреттерін үздіксіз жетілдіруге бағытталған. Осы оқу жылында мұғалімдердің алдында тұрған мақсат - оқу сапасын арттыру, жоғары нәтижелерге қол жеткізу, оқытудың белсенді түрінің мотивациясын арттыру.
Әдістемелік жұмыстың негізгі міндеттері ретінде мыналар ұсынылды:
1. Әдістемелік жұмыстың құрылымын жетілдіру.
2. Қолда бар оқулықтар мен оқу бағдарламаларын, МЖМБС тиісті нормативтік талаптарын талдау
3. Дәстүрлі оқыту әдістерінің тиімділігіне, олимпиадаларды өткізуді реттеу үшін әртүрлі сабақ түрлерін қолдана отырып, жаңа әдістердің орындылығына қол жеткізу.
4. Тәрбиелік, дамытушылық және оқыту мақсаттарын қамтитын заманауи педагогикалық технологияларды қолдануда тәжірибе алмасу арқылы тәлімгерлік процесін ұйымдастыруды жолға қою.
5. Оқушылардың күнделікті өмірде қажетті, басқа пәндерді оқып-үйренуге және білім беруді жалғастыруға жеткілікті білім мен дағдылар жүйесін берік меңгеруін қамтамасыз ету.
Біздің мектептің жаратылыстану-математикалық циклінің әдістемелік бірлестігіне 4 мұғалім кіреді. 1 мұғалімнің бірінші біліктілік дәрежесі бар Никулина ВЭ, 2 сарапшы мұғалім Весна т. В. және Стакаева М. Ю., екінші біліктілік санаты бар - Кемина О. Н.

 

 


Физика.

 

Никулина в. Э. - білімі жоғары, еңбек өтілі 35 жыл. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы "7-9 сынып оқушыларының өзіндік іс-әрекетінің қабілеттерін қарқынды дамыту технологиясы". Мұғалім "қарқынды даму технологиясы" әдістемесі бойынша жұмыс істейді, сабаққа адал дайындалады. 7, 8,9 сыныптарда жұмыс істейді.


Бұл сыныптардағы білім сапасы:


7кл. -33%
8 сынып-67%
9 сынып -0%

 

 

 

 

 

Алгебра және геометрия

 

Никулина в. Э. - білімі жоғары,
педагогикалық өтілі 35 жыл. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы "Математика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану". Мұғалім өз жұмысында жоба әдісін, ude, сараланған оқыту, АКТ қолданады. 5,6,7,8 сыныптарда жұмыс істейді.


Бұл сыныптардағы білім сапасы:

5 кл-80% 6 кл -25%
7 кл алгебра-33% геометрия -33%
8 кл алгебра-33% геометрия -33%
9 кл алгебра-100% геометрия -5 0%

 

 

 

 


Химия және биология


Стакаева М. Ю. білімі жоғары, пед өтілі 22 жыл.
Өзін – өзі тәрбиелеу тақырыбы "химия-биология сабақтарында оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру".
Мұғалім өз жұмысында сараланған оқытуды қолданады, акт пәнді жүргізу әдістемесін біледі, тәртіпті мұғалім. 7, 8, 9 сыныптарда жұмыс істейді.


Бұл сыныптардағы білім сапасы: (химия)
7 кл-100%
8 кл -100%
9 кл-100%

Бұл сыныптардағы білім сапасы: (биология)

7 кл-66,7%
8кл-100%
9 кл-100%

Химия-Биология

География


Кемина о. н. білімі жоғары, пед өтілі 18 жыл.
Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы
"География сабақтарында оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру"
"Сыни ойлау" технологияларын қолданады Клаустер пәнді жүргізу әдістемесін біледі, өте тәртіпті мұғалім.
5-9 сыныптарда жұмыс істейді.

Бұл сыныптардағы білім сапасы:

5 кл -100%
6 кл-66,7%
7 кл -33%
8 кл -66,7%
9 кл-100%

 

 

 

 

 

 


Дене шынықтыру

 

Көктем Т. В. білімі жоғары, пед өтілі 13 жыл.
Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы
"Балаларды СӨС-ке баулу".
Өте мұқият және сабаққа адал

 


Мұғалімдердің кәсіби деңгейі өте жоғары, бірақ мұнымен тоқтап қалмайды.
Педагогикалық шеберлікті арттыру бойынша жұмыстың негізгі нысандары:
* Жоспарлы курстық дайындықтан өту.
* Әртүрлі деңгейдегі семинарларға конференцияларға қатысу.
* Сабаққа қатысу.
* Жеке әдістемелік тақырып бойынша жұмыс.
* Өз педагогикалық қызметінің тәжірибесін жинақтау.
* Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу.
Бұл мұғалімдердің кәсіби шеберлік деңгейін арттыруға, олардың білім берудің заманауи міндеттерін шешуге бағдарлануына ықпал етті, бұл, сайып келгенде, білім беру процесінің сапасын арттыруға бағытталған.
Сондай-ақ, жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдері өздерінің кәсіби деңгейлерін жетілдіреді, баяндамалар жасайды, әдіске. кеңес, пәндер бойынша жобалар әзірлейді. Жыл бойы олар ғылыми жобалармен жұмыс істеді: көктем Т. В." отбасылық бюджет " 4 сынып Дерр Алан (математика-информатика.
Біліктілікті арттыру курстары арқылы мұғалімдердің әдістемелік құзыреттіліктері жетілдірілді: О. Н. Кемина, М. Ю. Стакаева, "Pytnon интеллектуалды бағдарламалау тілі"
"Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-дағы жұмыс Kundelik.kz жалпы білім беретін мектеп мұғалімдері үшін" - О. Н. Кемина, М. Ю. Стакаева, в. Э. Никулина
"Қазіргі білім беру жағдайында дене шынықтыру сабақтарында білім беру тәсілдерін жүзеге асыру "Т. В. көктем" жаратылыстану және химия мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту " Стакаева М. Ю.
МҰ жұмысының дәстүрлі түрлері бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес өткен пәндік апталар болып табылады. Тақырыптық апталарды өткізу туралы шешім әдістемелік кеңесте қабылданды. Пәндік апталар ішінде жаратылыстану-математикалық пәндер мұғалімдері тиісті деңгейде ашық сабақтар өткізді.
Математика –Никулина В. Е. - "Қарапайым бөлшектердің бөлінуі" 5 сынып,
География пәнінің мұғалімі О. Н.Кемина "Қазақстандағы ішкі су түрлері" атты ашық сабақ өткізді, Оқушылар атластар мен контурлық карталар бойынша практикалық тапсырмаларды орындады.
Химия және биология пәнінің мұғалімі ашық сабақ өткізді
"Адамның қанайналым жүйесі. № 7 зертханалық жұмыс
"Жаттығудың жүрек жұмысына әсерін зерттеу"
Химия-биология және география мұғалімдерімен бірлесіп "Жер - біздің ортақ үйіміз"экологиялық квест атты сыныптан тыс іс-шара өткізілді.

Дене шынықтыру – дене шынықтыру мұғалімі-көктем Т.В. өткізілді: 7-сыныпта "әртүрлі снарядтарды лақтыру және лақтыру"сабағы.
Мұғалім "денсаулық сақтау технологиясын" қолданады:
Сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар мемлекеттік стандарттың, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудың талаптарына сәйкес педагогикалық практиканың заманауи әдістерін ескере отырып, АКТ пайдалана отырып өткізілді. Мұғалімдер қойған мақсаттар мен міндеттер толық көлемде орындалды.
Сабақтарды интроспекциялау және талдау кезінде АКТ-ны қолдана отырып, тұлғаға бағытталған дамыту сабағын ұйымдастыруға және өткізуге қойылатын талаптарды орындауға ерекше назар аударылды. Айта кету керек, мұғалімдердің басым көпшілігі білім беру процесін ұйымдастыруды өзгерту қажеттілігін түсінеді, мектептегі білім беруді модернизациялаудың мәнін түсінеді. Білім алушылардың жауаптары олардың зерттелетін ұғымдардың мазмұнын түсінетіндігін, пәнаралық байланыстарды түсінетіндігін және орнататындығын, үйренген білімдерін стандартты емес тапсырмаларды орындау кезінде жаңа жағдайларда қолдана алатындығын көрсетеді. Жалпы пәндік апталар ұйымдасқан және нәтижелі өтті.
Жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін арттырудың оңтайлы нысандарының бірі әдістемелік бірлестіктің отырыстарына қатысу болып табылады. ӘБ отырыстарының тақырыбы Мектептің 2022/2023 оқу жылына арналған әдістемелік жұмысының міндеттерімен, ӘБ мүшелерінің сұрауларымен, олардың өзектілігімен айқындалды.
Оқу жылы ішінде 4 отырыс өткізіліп, онда мынадай мәселелер қаралды:
1. Пәндер мен элективті курстарды күнтізбелік – тақырыптық жоспарлауды талқылау және қарастыру.
2. Пәндік апталарды өткізу.
3. Қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесі: олимпиадалардың мектеп турын дайындау және өткізу, аудандық олимпиадаларға қатысу.
4. Нормативтік құжаттарды талқылау.
5. Білім алушылардың үлгерімсіздігі мен біліміндегі олқылықтардың алдын алу жөніндегі шаралар жүйесі.
6. Сабақтарда жобалық әдістер мен озық технологияларды қолдану.
7. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары шеңберіндегі жұмыс туралы есеп.
ҚМ отырыстарында өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары бойынша сөз сөйлеу тәжірибе алмасуға және мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға қызмет етеді. Айта кету керек келесі қойылымдар:
"Математика сабақтарында оң мотивацияны қалыптастыру" - Никулина в. Э.
"География сабақтарындағы жобалық қызмет" - Кемина О.Н.
"Оқушылардың СӨС қалыптастыруға құзыреттілік тәсілі" - көктем Т. В.
"Биологияны оқытудағы жүйелік-белсенділік тәсілі" - Стакаева М. Ю.
Біздің циклдің әдістемелік жұмысындағы бағыттардың бірі-қабілетті оқушылармен жұмысты ұйымдастыру. МО жұмысы оқушылардың танымдық іс-әрекетін арттыру үшін жағдай жасауға және жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі дамыту құралдары бойынша білім алушылардың жеке ұстанымын жандандыруға және білім сапасын арттыруға бағытталған. Біздің мектепте қабілетті балаларды анықтау үшін келесі іс-шаралар өткізіледі :
- пәндер бойынша мектеп олимпиадалары;
- әр түрлі сынақтар;
-сыныптан тыс іс-шаралар ;
Баланың осы немесе басқа пәнді тереңдетіп оқуға деген ұмтылысы мен қабілеті жеке жұмыс жоспарларын, сабақ кестесін және т. б. жасау кезінде ескеріледі.
Біздің мектепте дарынды балалармен жұмыс істеудің белгілі бір схемасы, жұмыс жоспары бар. Барлық сынып оқушылары Олимпиаданың мектеп турларына қатысты. 5-8 сынып оқушылары ОӘО пәндері бойынша Дарын республикалық олимпиадасына қатысты. Хозаев Тимур аудандық кезеңде I орынды және химия бойынша жасөспірімдер олимпиадасының облыстық кезеңінде III орынды иеленді. Сондай-ақ,5 сынып оқушылары "Ақ ботқа"қатысты, Дерр Алан 1 орын алды, сондай-ақ Дерр Алан аудандық жаратылыстану олимпиадасына қатысты, Джумабеков Даннил "ақ ботқа"қатысқаны үшін сертификатпен марапатталды.Бірақ қабілеттілермен қатар өз құрылымы бар және оқушылардың сапасы мен оқуын арттыру бойынша оң динамика беретін үлгерімі төмен оқушылармен де жұмыс жүргізілуде. Алайда, пәндік олимпиадаларға қатысушыларды даярлау сапасы көп нәрсені қалайтынын атап өткен жөн. Мұны қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесі әлі қалыптасу сатысында екендігімен түсіндіруге болады. Олардың мұндай іс-шараларға қатысуға дайындығы жеткілікті түрде дамымаған. Болашақ оқу жылында қабілетті балаларды ерте анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру, оларға сабақтарда да, оқытуды дараландыру арқылы да, сабақтан тыс уақытта да пәндік үйірмелердің жұмысын ұйымдастыру және жеке жұмыс арқылы ерекше қолайлы жағдай жасау жөніндегі жұмысты жалғастыру қажет. 2021-22 және 2022-23 жылдармен салыстырғанда EMC пәндері бойынша ғимараттардың сапасы келесідей.

-

                           Мониторинг  качества знаний за 2021-2022 и  2022-2023 года .

 Выводы:

Наряду с имеющимися положительными тенденциями в работе методического объединения имеются и определенные недостатки:

-       Недостаточна работа учителей по организации работы со способными учащимися, это видно из результатов  олимпиад, и низкий процент участия.

-  Не все учителя ШМО применяют в своей деятельности элементы современных  педтехнологий,  низкий уровень использования ИКТ на уроках.

- Плохо организовано взаимопосещение уроков членами МО с целью обмена опытом.

 

В следующем учебном году планируется:

- продолжить обучение по обновленному содержанию программы;

- продолжить работу по использованию инновационных технологий  на уроках;

- совершенствовать мониторинг обученности учащихся с целью повышения качества образования;

- способствовать развитию одаренности учащихся путем введения в процесс обучения современных педагогических технологий;

- всесторонне развивать и совершенствовать работу со способными учащимися.

- учителям  включиться в научно-практическую и исследовательскую работу с учащимися,

 - готовить учащихся для участия в олимпиадах, конкурсах.

Учитывая вышесказанное, на 2022-2023 учебный год определены следующие задачи:

   1.   Повышение качества обучения через применение инновационных технологий обучения.

2.       Совершенствование педагогического мастерства (профессиональной компетентности) учителей математики, информатики, физики, биологии, химии.

3.     Обобщение и применение в работе передового педагогического опыта.

4.     Использование в работе проектной и исследовательских методик.

5.     Применение информационных технологий.

6.     Создание системы обучения, обеспечивающей потребности каждого ученика в соответствии со склонностями интересами и возможностями.  

 

Руководитель МО:                             Стакаева М.Ю.

Жаңартылған күні: 20.06.2023 11:40
Құрылған күні: 20.06.2023 11:40

Текст