Жаратылыстану-математикалық бірлестігінің 2019-2020 оқу жылындағы оқу жұмысының талдауы.
2019/2020 оқу жылында жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің қызметі мектептің әдістемелік жұмыс жоспарына сәйкес құрылып, мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін, олардың математика, физика, биология, химия, география, технология, дене шынықтыру, АТ саласындағы құзыреттілігін үздіксіз жетілдіру мәселесін шешуге бағытталған. Осы оқу жылында мұғалімдердің алдында тұрған мақсат туындайды - оқу сапасын арттыру, ОЖСБ-ның жоғары нәтижелеріне қол жеткізу, белсенді оқу формасының уәждемесін арттыру.
Әдістемелік жұмыстың негізгі міндеттері::
1. Әдістемелік жұмыстың құрылымын жетілдіру.
2. МЖМБС-ның нормативтік талаптарына сәйкес келетін қолда бар оқулықтар мен оқу бағдарламаларын талдау
3. Жас мамандардың тәжірибесін бекіту, мұғалімдердің тәлімгерлігін жақсарту
4. Дәстүрлі оқыту әдістерінің тиімділігіне, олимпиадаларды өткізуді реттеу үшін әр түрлі сабақ түрлерін қолдана отырып, жаңа әдістердің орындылығына қол жеткізу.
География. Кемина О. Н. білімі жоғары, пед өтілі 15 жыл.
Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы
"География сабағында оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру"»
"Критикалық ойлау Клаустер" технологиясын қолданады, пәнді жүргізу әдістемесін меңгерген, өте тәртіпті мұғалім.
5-10 сыныптарда жұмыс істейді.
5. Тәрбие, дамыту және оқыту мақсаттарын қамтитын қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды қолдануда тәжірибе алмасу арқылы тәлімгерлік үдерісін ұйымдастыруды жолға қою.
6. Оқушылардың күнделікті өмірде қажетті, басқа пәндерді оқып үйрену және білімді жалғастыру үшін жеткілікті білім мен білік жүйесін берік меңгеруін қамтамасыз ету.
Біздің мектептің жаратылыстану-математикалық цикл әдістемелік бірлестігіне 6 мұғалім кіреді. 1 мұғалім Бірінші біліктілік санаты бар - Никулина ВЭ, 2 сарапшы-мұғалім Весна Т. В. және Стакаева М. Ю., екінші біліктілік санаты бар - Кемина О. Н. және Соколов А. Г. Никулина В. Э.-білімі жоғары, жұмыс өтілі 32 жыл. Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы "7-10 сынып оқушыларының өз бетінше әрекет ету қабілетін қарқынды дамыту технологиясы". Мұғалім "қарқынды даму технологиясы" әдістемесі бойынша жұмыс істейді, сабаққа адал дайындалады. 7, 9 сыныптарда жұмыс істейді.
Химия және биология
Сакаева М. Ю білімі жоғары, пед өтілі 19 жыл.
Өзін – өзі жетілдіру тақырыбы "химия-биология сабақтарында оқушылардың танымдық қызығушылығын белсендіру".
Мұғалім өз жұмысында ББӘ әдісін қолданады, дифференциалды оқыту, АКТ пәнді жүргізу әдістемесін біледі, өте тәртіпті мұғалім. 7, 9,10 сыныптарда жұмыс істейді.
Дене шынықтыру. Көктем Т. В. білімі жоғары, пед өтілі 10 жыл.
Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы " Дене шынықтыру сабақтарында оқушылардың білім беру, тәрбиелеу және сауықтыру әлеуетін дамыту»
Сабаққа өте ынталы және адал қарайды.
АӘД мұғалімі -
Соколов Александр Григорьевич.
Жоғары әскери-саяси білімі бар. Еңбек өтілі (педагогикалық) 12,5 жыл. Қатарында КСРО жоғарғы
1981 жылдан 1990 жылға дейін. .
Мұғалім жұмыс істейтін жалпы әдістемелік тақырып:
"Жастарға өз халқына адалдық пен адалдық рухында әскери-патриоттық тәрбие беру".
АӘД бағдарламасы толық орындалды.
Тексерілгендер - (3 адам) 100%, оның ішінде бағаланғандар: сынақ - 100%.
Оқу-материалдық базаның жағдайы-баға 3.
Оқу фильмдері қаралды -7,
әскери-патриоттық тақырыпта-4.
4-ерлік сабағы өткізілді.
Оқушылар 3 топтық жарыстарға қатысты,
Ұлы Жеңістің 75 жылдығына арналған
Әскери-далалық жиындарды (қашықтықтан) өткізді.
ҒТҚБ оқыту жағдайы ӘБ отырысында қаралып, жақсы бағаланады.
Мұғалімдердің жоғары кәсіби деңгейі бар, бірақ жеткен жетістіктеріне тоқтамайды.
Болаттың педагогикалық шеберлігін арттыру бойынша жұмыстың негізгі формалары:
* Жоспарлы курстық дайындықтан өту.
* Түрлі деңгейдегі семинарларға қатысу.
* Өзара сабаққа қатысу.
* Жеке әдістемелік тақырып бойынша жұмыс.
* Өзінің педагогикалық іс-әрекетінің тәжірибесін жалпылау.
* Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу.
Бұл мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің деңгейін арттыруға, олардың білім берудің заманауи міндеттерін шешуге бағытталуына ықпал етті, бұл сайып келгенде, білім беру процесінің сапасын арттыруға бағытталған.
Сонымен қатар, жаратылыстану - математикалық цикл мұғалімдері өздерінің кәсіби деңгейін жетілдіріп, баяндамалармен, әдіске сөз сөйлейді. пәндер бойынша жобалар әзірлейді. Жыл бойы ғылыми жобалар бойынша жұмыс істеді: О. Н. Кемина " Ақмола облысының киелі орындары.", Стакаева М. Ю. " хронотиптің оқушылардың үлгеріміне әсері»,
Көктем Т. В. "бұлттағы технологиялар"»
"География - Жаратылыстану" бойынша жаңартылған бағдарлама бойынша О. Н. Кемина біліктілікті арттыру курстары арқылы мұғалімдердің әдістемелік құзыреттілігі жетілдірілді ,А. Г. Соколов орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында "Бастапқы әскери және технологиялық дайындық" пәнін оқытудың инновациялық тәсілдері мен әдістемесі " атты курстан өтті .
ӘБ жұмысының дәстүрлі түрлері бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес өткізілген пәндік апталықтар болып табылады. Тақырыптық апта өткізу туралы шешім әдістемелік кеңесте қабылданды. Пән апталығы барысында жаратылыстану-математика пәндерінің мұғалімдері тиісті деңгейде ашық сабақтар өткізді
Математика-Никулина В. Э. - "үшбұрыштарды шешу" 9 сынып,
Математикалық кафе."5-10 сынып;
География пәні мұғалімі О. Н. Кемина , химия-биология пәні мұғалімі М. Ю. Стакаева ашық сабақтар өткізді.
1. "Қара металлургия" 9 сынып оқушылары атластар мен контурлық карталар бойынша тәжірибелік тапсырмаларды орындады.
2. "Инфрақұрылым салалары" 7 сынып.
3.Кітап сөресі. "Өлімнен кейін саяхат"қызықты географиясы. Оқушылар ұлы саяхатшылардың ашылуымен танысты.
1."Ішкі органдардың жұмысын нервтік реттеу.."7 сынып интерактивті тақта арқылы өткізілді.
Химия және биология мұғалімі ашық сабақтар өткізді.
2."Аммиак. Зертханалық тәжірибе № 12
"Аммиак молекуласының моделі" 9 сынып, онда Инновациялық технологиялар қолданылды.
Мұғалімдермен бірге "біздің өлкеміздің экологиялық мәселелері" атты сыныптан тыс іс-шара өткізілді.»
Дене шынықтыру мұғалімі-Т. В. Весна:
СӨС ата-анасымен "отбасындағы мектеп сабақтарына қарсы" әңгіме; Денсаулық фестивалі; " дене денсаулығы; 5-7 сынып Денсаулық күні;" Ажырамайтын достар-ересектер мен балалар!"; дәріс - "дені сау тағамдардан жасалған Денсаулық"; "Улыбка, спорт, денсаулық-бізге өмірде бағалы демеу" сауықтыру-танымдық журналын құру; дәрістер; ұлттық спорт түрлері;
"Зиянды әдеттер және СӨС" пікірталасы; қауіпсіздік мерекесі; "Компьютер және денсаулық" семинары; ертегі эстафеталары; СӨС және дене шынықтыру спорттық-сауықтыру мерекесі; " көңілді старттар»;
спортивный праздник "А, ну-ка, парни!"Жеңіс күні" мерекесіне арналған.
Жыл бойы оқушылар мұғалімдер мен оқушылар арасында жергілікті және аудандық жарыстарға қатысып, мектеп пен ауылдың мерекелері мен спорттық іс-шараларына белсене қатысты.
Мұғалім " денсаулықты сақтаушы технологияларды қолданады»:
Сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар АКТ-ны қолдана отырып, педагогикалық тәжірибенің заманауи әдістерін ескере отырып, Мемлекеттік стандарт, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау талаптарына сәйкес өткізілді. Мұғалімдер қойған мақсаттар мен міндеттер толық көлемде орындалды.
Өзін-өзі талдау және талдау кезінде АКТ қолдану арқылы жеке тұлғаға бағытталған дамыту сабағын ұйымдастыру және өткізу талаптарын орындауға ерекше көңіл бөлінді. Мұғалімдердің басым көпшілігі білім беру үдерісін ұйымдастыруды өзгерту қажеттілігін түсінетінін, мектептегі білім беруді жаңғыртудың мәнін түсінетінін атап өткен жөн. Білім алушылардың жауаптары олардың оқылатын ұғымдардың мазмұнын түсінуін, пәнаралық байланыстарды түсінуін және белгілеуін, стандартты емес тапсырмаларды орындау кезінде жаңа жағдайларда оқыған білімдерін қолдана білуін куәландырады. Жалпы пәндік апталықтар ұйымдасқан және нәтижелі өтті.
Жаратылыстану-математика бағытындағы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттырудың оңтайлы формаларының бірі әдістемелік бірлестіктің отырыстарына қатысу болып табылады. ӘБ отырысының тақырыбы 2019/2020 оқу жылына арналған Мектептің әдістемелік жұмысының міндеттерімен, ӘБ мүшелерінің сұраныстарымен, олардың өзектілігімен анықталды.
Оқу жылы бойы 4 отырыс өткізілді, онда келесі мәселелер қаралды:
1. Пәндер мен факультативтік курстарды күнтізбелік – тақырыптық жоспарлауды талқылау және қарау.
2. Пәндік апталар өткізу.
3. Қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесі: мектеп олимпиадаларын дайындау және өткізу, аудандық олимпиадаларға қатысу.
4. Емтихан материалдарын дайындау.
5. ОЖСБ-ға дайындық
6. Нормативтік құжаттарды талқылау.
7. Білім алушылардың үлгерімсіздігі мен білімдеріндегі олқылықтардың алдын алу бойынша шаралар жүйесі.
8. Сабақта жобалық әдістемелер мен озық технологияларды қолдану.
9. Өз білімін жетілдіру тақырыптары шеңберіндегі жұмыс бойынша есеп.
ӘБ отырыстарында өз бетімен білім алу тақырыптары бойынша баяндамалар тәжірибе алмасуға және мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға қызмет етеді. Келесі баяндамаларды атап өту керек:
"Математика сабағында жұмыстың белсенді әдістері" - Никулина В. Э.
"Диалогтік оқыту – География сабақтарында оқушыларды оқытудың жаңа тәсілдерінің бірі" О. Н. Кемина
"Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында дене шынықтыру оқытушысының кәсіби құзыреттілігін дамыту" - Т. В. көктем
"Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында химия және биология мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін арттыру" - М. Ю. Стакаева
Біздің циклдің әдістемелік жұмысының бір бағыты-бұл қабілетті оқушылармен жұмысты ұйымдастыру. ӘБ жұмысы оқушылардың танымдық қызметін арттыру үшін жағдай жасауға және тұлғаның өзін-өзі дамыту және өзін-өзі дамыту құралдары бойынша оқушылардың жеке ұстанымын жандандыруға және білім сапасын арттыруға бағытталған. Біздің мектепте қабілетті балаларды анықтау үшін келесі іс-шаралар өткізіледі:
- пәндер бойынша мектеп олимпиадалары;
- түрлі тесттер;
- сыныптан тыс іс-шаралар ;
Баланың қандай да бір пәнді тереңдетіп оқытуға деген ниеті мен қабілеті жеке жұмыс жоспарын, сабақ кестесін және т. б. құрастырған кезде ескеріледі.
Біздің мектепте дарынды балалармен жұмыс істеу белгілі бір схема, жұмыс жоспары бар. Барлық сынып оқушылары аудандық олимпиада турына қатысты: география пәнінен 9 сынып оқушысы Абдрахманова А., сомкин П. информатика пәнінен. Бірақ қабілетті оқушылармен қатар, өз құрылымы бар және оқушылардың сапасы мен оқуын арттыру бойынша оң динамика беретін үлгерімі төмен оқушылармен де жұмыс жүргізіледі. Дегенмен, пәндік олимпиадалар бойынша қатысушылардың дайындық сапасы жақсы. Мұны қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесі әлі қалыптасу сатысында тұрғанын түсіндіруге болады. Олардың осындай іс-шараларға қатысуға әзірлігі жеткіліксіз нақты әзірленбеген. Болашақта оқу жылында сабақтарда, оқытуды дараландыру арқылы, сондай-ақ сабақтан тыс уақытта пәндік үйірмелер жұмысын ұйымдастыру және жеке жұмыс арқылы ерекше қолайлы режим жасай отырып, қабілетті балаларды ерте анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру қажет. ЕМЦ пәндері бойынша ғимараттардың сапасы осындай.