БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІ ЖӘНЕ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
Мектеп тақырыбы: "инновациялық технологияларды қолдану арқылы мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша іс-қимылдардың жүйелілігін қамтамасыз ету"
Мақсаты: 1. жеке психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, жеке тұлғаны оқыту және дамыту үшін қолайлы орта құру.
2. білім беру процесін жетілдіру арқылы білім беру сапасын қамтамасыз етуге қабілетті педагогтердің үздіксіз кәсіби өсуі үшін жағдайлар жасау.
Тапсырмалар
-Тәрбие-білім беру процесінде оқытудың заманауи әдістемелерін, нысандарын, құралдары мен әдістерін, жаңа педагогикалық және білім беру технологияларын іздеуге және пайдалануға ықпал ету;
- мұғалімдердің, сынып жетекшілерінің кәсіби жетістіктерін зерделеу, әркімнің құнды тәжірибесін жинақтау және оны пед жұмыс тәжірибесіне енгізу.ұжымның;
- мұғалімнің жұмысында диагностикалық әдістемелер мен мониторингтік бағдарламаларды пайдалану үшін жағдай жасау;
- оқушылардың танымдық тәуелсіздігін дамытуды модельдеу.
Қызметтің басым бағыттары
Білім беру мазмұнын жаңарту.
Мұғалімдердің кәсіби өсуі, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру.
Мектеп кеңістігін ақпараттандыру.
Дарынды балалармен жұмыс.
Қоғаммен жұмыс және құқықтық тәрбие.
Педагогикалық процесті психологиялық сүйемелдеу.
Материалдық-техникалық базаны дамыту.
"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының №1 Негізгі орта мектебі" КММ қызметі мынадай нормативтік құжаттармен регламенттеледі:
Қазақстан Республикасының Конституциясы
Қазақстан - 2050 "Стратегиясы,
ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ;
"Білім туралы "ҚР заңы
"Педагог мәртебесі туралы"ҚР заңы
ҚР-дағы 12 жылдық білім беру тұжырымдамасы
"Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы"ҚР заңы
ҚР "ҚР Тілдер туралы"заңы
ҚР "мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы"заңы
БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы
"Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы"Қазақстан Республикасының Кодексі
Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы "Қазақстан Республикасының Заңы
"Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы"Қазақстан Республикасының Заңы
Рухани жаңғыру "бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
"Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы"Қазақстан Республикасының Заңы
ҚР Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 қаулысымен бекітілген орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің) мемлекеттік жалпы білім беру стандарты
Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
Мектеп жарғысы
"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының №1 Негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі оқытудың үш кезеңінен тұратын бірыңғай кешенде жұмыс істейді және дамиды, олардың әрқайсысының өзіндік мазмұны бар:
- бастауыш білім беру (1-4 сыныптар) оқушылардың жаңа білім беру ортасына бейімделуін, оқу іс-әрекетінің негізгі дағдылары мен дағдыларын, теориялық ойлау элементтерін, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі реттеу дағдыларын меңгеруін, оқудың танымдық мотивациясын қалыптастыруды қамтамасыз етеді, сондай-ақ баланың жеке қабілеттерінің дәрежесін анықтауға бағытталған;
- негізгі орта білім (5-9 сыныптар), базалық, түйінді және пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру жағдайларын, оқушылардың шығармашылық, зерттеу қызметіне, зияткерлік және спорттық жарыстарға белсенді қатысуын, бастапқы кәсіптік бағдарлауды қалыптастыруды, МОДОҒА дайындықты, бейін алдындағы даярлықты іске асыруды қамтамасыз етеді.
Мектеп келесі режимде жұмыс істейді:
Мектепалды даярлық сыныбы, 1-9 сыныптар-5 күндік жұмыс аптасы.
Оқу жылы ішінде мектеп санитарлық талаптарды қатаң сақтай отырып, штаттық режимде жұмыс істеді.
Сабақтың басталуы сағат 09:00-ден басталады.
Сабақтың ұзақтығы-45 минут.
Күндізгі және апталық сабақ режимі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен анықталды.
Оқу жылының ұзақтығы мектепалды сыныптарда – 35 апта, 1 сыныптарда-35 апта, 2-9 сыныптарда – 36 аптаны құрады.
Білім алушылар контингенті
2022-2023 оқу жылының басында мектепте 39 білім алушы оқиды
1-4 сыныптар-22 білім алушы
5-9 сыныптар-16 білім алушы
Мектеп әкімшілігі жыл сайын мемлекеттік жалпыға міндетті стандартқа сәйкес мектептің жұмыс жоспарын әзірлейді, онда мақсаттар мен міндеттер базалық құндылықтарды, мақсаттар мен міндеттерді іске асыруға бағытталған. Жоспар педагогикалық кеңесте бекітіледі.
2022-2023 оқу жылына арналған орыс тілінде оқытатын (жаңартылған мазмұндағы ) 1-2 сыныптарға арналған Бастауыш білім берудің жұмыс оқу жоспарында алты білім беру саласы бар: "тіл және әдебиет", "Математика және информатика", "Жаратылыстану", "Адам және қоғам", "Технология және өнер", "Дене шынықтыру". Инвариаттық оқу жүктемесі 1 – сыныпта -20,5 сағатты, 2-сыныпта-24 сағатты, 3-сыныпта-26 сағатты, 4-сыныпта-27 сағатты құрайды. Оқу жоспарының вариативті бөлігі қарастырылмаған. Жұмыс жоспарының мазмұны педагогикалық кеңесте қаралды 31.08.2022 жылғы № 1 хаттама.
2022-2023 оқу жылына арналған орыс тілінде оқытылатын (жаңартылған мазмұндағы) негізгі орта білім берудің жұмыс оқу жоспарында алты білім беру саласы бар: апталық жүктемесі 60 сағат "Тіл және әдебиет", "Математика және информатика" - 30 сағат, "жаратылыстану" - 27 сағат, "Адам және қоғам"-16 сағат, "Технология және қоғам" өнер"-9 сағат, "дене шынықтыру" -15 сағат. Инвариативті оқу жүктемесі 5 – сыныпта -29 сағат, 6 – сыныпта-29 сағат, 7-сыныпта-32 сағат, 8-сыныпта-33 сағат 9-сыныпта-34 сағатты құрайды.. Оқу жоспарының вариативтік бөлігі 5 – сыныпта – 0,5 сағат, 6-сыныпта-0,5 сағат, 7-сыныпта-0,5 сағат, 8-сыныпта-0,5 сағат, 9-сыныпта-аптасына 1 сағат білім алушылардың мүдделерін қанағаттандыруға және қабілеттерін дамытуға бағытталған. Вариативті компонент курстарының жұмыс жоспары мен бағдарламасының мазмұны педагогикалық кеңесте қаралды 31.08.2022 жылғы № 1 хаттама.
Мұғалімнің оқу жүктемесі "Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының №1 Негізгі орта мектебі" КММ жеке оқу жоспарына сәйкес жоспарлануда. Оқу сағаттарын бөлу кезінде міндетті түрде оқытудағы сабақтастық, сондай - ақ әрбір мұғалімнің жеке-коммуникативтік қасиеттері мен кәсібилік деңгейі ескеріледі.
Оқу сабақтарының кестесі Жеке оқу жоспарына сәйкес жасалады, оны директор ата-аналар комитетінің төрағасымен келісім бойынша бекітеді. Оқу жылы ішінде енгізілетін кесте өзгерістері ауыстыруды ұйымдастыру мүмкіндігіне байланысты (мұғалім ауырған кезде, оны біліктілікті арттыру курстарына жіберу, түрлі іс-шаралар мен семинарларға қатысу) және оқу бағдарламаларының орындалуына нұқсан келтірмейді. Кестеге қатаң бекітілген орын берілген. Кесте ұқыпты жасалған, оқушыларға, мұғалімдерге және ата-аналарға қол жетімді.
ВАРИАТИВТІ КОМПОНЕНТТІ ТАҢДАУ КУРСТАРЫ ЖӘНЕ ТАҢДАУ ПӘНДЕРІ
Оқу жұмыс жоспарындағы вариативті компонент сағаттары:
2022-2023 оқу жылы:
сынып 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Сағат саны- - - - 0,5 0,5 0,5 0,5 1
2022-2023 оқу жылында бастапқы буынға арналған вариативті компоненттің сағаттары қарастырылмаған, өйткені бастауыш сыныптарда негізгі (негізгі) бағдарламалық материалды игеруді қамтамасыз ету қажет.
Бағаланатын кезеңдегі жұмыс оқу жоспарларының вариативтік компонентінің барлық бағдарламалары педагогтердің әдістемелік бірлестігінің отырыстарында қаралып мектептің педагогикалық кеңесінің отырыстарында бекітілді
Мектепті дамыту ресурсы әр түрлі деңгейдегі конкурстарға қатысу болып табылады: мектептен республикалыққа дейін – білім беру процесіне әрбір қатысушының жеке өсу қажеттілігін, сәттілік жағдайын дамыту мақсатында.
Мектептің басты міндеті-балаға өзінің талантын ашуға және оны барынша жүзеге асыруға көмектесу. Осы бағыттардағы өзін-өзі жүзеге асыру тек оқу мотивациясын арттыруға ықпал етеді және оқушы мектеп қабырғасынан ересек өмірде оған пайдалы болуы мүмкін түрлі білім мен дағдылармен шығады.
Мектеп ұжымы пәнді оқуға қызығушылық пен қабілет танытатын балалардың ізденуіне ,іріктелуіне және шығармашылық дамуына ықпал етеді.
Оқу жылындағы алғашқы маңызды іс-шаралардың бірі жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушылардың Республикалық олимпиадасының мектеп кезеңіне қатысу болып табылады.
Оқушылардың 2022/2023 оқу жылындағы конкурстарға, олимпиадаларға, зияткерлік ойындарға, іс-шараларға қатысу қорытындылары
Жеңімпаздың аты-жөні Сынып іс-шараның атауы / Өткізу мерзімі орны немесе номинациясы мұғалім
Хозаев Тимур химия пәні бойынша жаратылыстану-математикалық бағыттағы жалпы білім беретін пәндер бойынша Республикалық олимпиаданың 7 аудандық кезеңі (2023ж.) 1 орын Стакаева М. Ю.
Ахмедова Эльназ 6 қазақтан Республикалық олимпиада.2 орын – Ахмедова Э. - 5 сынып оқушысы(2022ж.)
2 орын Хозаева
Жанат Жанель
2 "Ақбота" республикалық зияткерлік олимпиадасы (2023ж.) 2 орын О.Н. Бегалинова
Көктем Арсений 2 "Ақбота" республикалық зияткерлік олимпиадасы (2023ж.) 2 орын Бегалинова О.Н.
Пилипенко Арсений 2 "Ақбота" республикалық зияткерлік олимпиадасы (2023ж.) 3 орын Бегалинова О.Н.
Хозаев Тимур 7 химия пәні бойынша жаратылыстану-математикалық бағыттағы жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңі (2023ж.) 3 орын Стакаева М. Ю.
Адиатулина Альбина 2 "Орыс аюы" халықаралық олимпиадасы 1 орын Бегалинова О.Н.
Карягина Анна 3 "Орыс аюы" халықаралық олимпиадасы 1 орын Бегалинова О.Н.
5 сынып оқушысы 5 дипломмен аудандық "театр қойылымдары" байқауына ағылшын тілінде белсенді қатысқаны үшін Н.А.Жаңабаева қатысты.
БІЛІМ АЛУ ПРОЦЕСІ ЖӘНЕ ОҚУ-ӘДІЛДІК ЖҰМЫС
Бағаланатын кезеңде мектеп жұмыс оқу жоспарының пәндеріне сәйкес 100% педагогтармен жасақталды. Барлық педагогтер осы педагогтерді аттестаттауды өткізу қағидалары (бұдан әрі - қағидалар) бойынша педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының біліктілік сипаттамаларына сәйкес келеді, Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 139-бабының 7-тармағына, "педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабына, "педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді. (бұдан әрі-мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Заң), педагогтерді аттестаттаудан өткізу және педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) тәртібін айқындайды.
ҚР БҒМ 13.07.2009 жылғы №338, 30.04.2020 жылға өзгерістер енгізілді-ҚР БҒМ №169 бұйрығы.
Біліктілік санаты 2020-
2021
оқу жылы % 2021-
2022
оқу жылы % 2022-
2023
оқу жылы %
жоғары
бірінші 1 8 1 8
екінші 2 17 1 8 1 10
педагог-шебер
педагог-
зерттеуші
педагог-сарапшы 7 58 7 58 6 60
педагог-модератор 2 17 2 17 3 30
1 8 санаты жоқ
Сәйкес:
1."Мемлекеттік жалпыға міндетті стандартты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті стандартпен (2020.08.28 № 372 өзгерістермен);
2."Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарларымен (20.08.2021 жылғы №415 өзгерістермен);
Бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары
бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен
жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары және таңдау пәндері бойынша Типтік оқу бағдарламалары
жалпы білім беру ұйымдарының " (08.04.2016 жылғы №266, 10.05.2018 жылғы №199, 17.10.2018 жылғы өзгерістермен
№ 576, 2020.11.27 № 496, 2021.03.26 № 123)
Апталық жүктеменің максималды апталық көлемі
Оқу жылы 1 сынып 2 сынып 3 сынып 4 сынып 5 сынып 6 сынып 7 сынып 8 сынып 9 сынып
2022-2023 оқу жылы 20,5 24 26 27 29 29 32 33 34
Бағаланатын кезеңде мектепте білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталады және мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкес келеді.
2022-2023 оқу жылында республиканың жалпы білім беретін мектептерінде бастауыш білім беру ұйымы "мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына 2 – қосымшаға сәйкес "бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты "(бұдан әрі-Стандарт) бойынша жүзеге асырылады, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру".
2022-2023 оқу жылының қорытындысы
сыныптар үлгермеген үздік оқушылардың төрттен бір бөлігінің соңында оқушылар саны, оның ішінде % сапа % үлгерімі 9 кульс оқушыларының саны, Үздік куәлік иегерлері
қайта оқу жылына қалдырылған жазғы кезеңге қалдырылған
1 сынып 2
2 сынып 5 1 3 0 0 0 80 100
3 сынып 2 1 1 0 0 0 100 100
4 сынып 1 0 5 0 0 0 100 100
5 сынып 5 0 2 0 0 0 80 100
6 сынып 3 1 0 0 0 0 33 100
7 сынып 3 0 2 0 0 0 33 100
8 сынып 3 0 0 0 0 0 0 33 100
9 сынып 2 0 3 0 0 0 0 0 100 0
Барлығы 35 2 15 0 0 0 58 100 0
Әрбір білім беру саласы және тиісті білім беру деңгейіндегі оқу пәндері бойынша оқушылардың дайындық деңгейі
№
Пән 2022-2023
%
Білім сапасы
Бастауыш сыныптар 90%
Тіл және әдебиет 95
1 сауаттылыққа оқыту
2 орыс тілі 93
3 әдеби оқу 93
4 қазақ тілі 93
5 Шет тілі
(ағылшын) 100
Математика және
информатика 93
6 Математика 93
7 АКТ
8 оқ цифрлық сауаттылығы
Жаратылыстану 100
9 жаратылыстану 100
Адам және қоғам 61
10 әлем туралы білім 61
5-9 сыныптар
Тіл және әдебиет 61
1 Орыс тілі 87
2 орыс әдебиеті 70
3 қазақ тілі және
әдебиет 80
4 қазақ тілі
5 қазақ әдебиеті
6 Шет тілі
(ағылшын) 70
Математика және
информатика 50%
1 Математика 56
2 Алгебра 55
3 Геометрия 39
4 Информатика 100
Жаратылыстану 94%
5 жаратылыстану 83
6 Физика 33
7 Химия 100
8 Биология 89
9 География 67
Адам және қоғам 56%
10 Қазақстан Тарихы 89
11 дүниежүзілік тарих 89
12 Құқық негіздері 100
13 адам. Қоғам.
Құқық.