"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Орыс тілінде оқытылатын сыныптарға арналған бастауыш білімнің жұмыс оқу бағдарламасы 2024-2025 оқу жылына арналған

                                                                         Министрдің міндетін атқарушының бұйрығына 2-қосымша

                                                                  Қазақстан Республикасының білім беру 2024 жылғы 8 ақпандағы No 27  

                                             

                                                                         Республика Білім және ғылым министрінің бұйрығына 2-қосымша

Қазақстан 2012 жылғы 8 қарашадағы No 500                   

                                                                

                                                                             

                                                                

           Орыс тілінде оқытылатын сыныптарға арналған бастауыш білімнің жұмыс оқу бағдарламасы

2024-2025 оқу жылына арналған

                                     

                                                 

Жоқ.

Білім беру пәндері

 

 

Сынып бойынша аптасына сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

1

2

3

4

апта сайын

жылдық

 Инвариантты компонент

 

 

Тіл және әдебиет

8

10

12

13

21

706

1

Праймер. Сауат ашуға үйрету

6

-

-

-

6

198

2

орыс тілі

 

4

4

4

4

136

3

Әдеби оқу

 

3

3

3

3

102

4

Қазақ тілі(Т2)

2

3

3

4

6

202

5

Шетел тілі

 

 

2

2

2

68

 

Математика және информатика

4.5

5

6

6

10.5

352.5

6

Математика

4

4

5

5

9

302

7

Цифрлық сауаттылық

0,5

1

1

1

1.5

50.5

 

Жаратылыстану

1

1

1

2

3

101

8

Жаратылыстану

1

1

1

2

3

101

 

Адам және қоғам

1

1

1

1

2

67

9

Әлемді зерттеу

1

1

1

1

2

67

 

Технология және өнер

3

3

2

2

5

167

10

Музыка

1

1

1

1

2

67

11

Көркем шығарма

 

 

 

1

1

34

12

Еңбек тәрбиесі

1

1

1

 

1

33

13

бейнелеу өнері

1

1

1

 

1

33

 

Дене шынықтыру

3

3

3

3

6

201

14

Дене шынықтыру

3

1

3

3

6

201

Инвариантты оқу жүктемесі

20.5

23

26

27

96.5

3260.5

Айнымалы компонент

Жеке және топтық дамыту сабақтары

-

1

-

-

1

34

Ауыспалы оқу жүктемесі

-

1

-

-

1

34

Максималды оқу жүктемесі

20.5

24

26

27

97,5

3294.5

 

Облыстық әдістемелік кабинет меңгерушісі: Таласпаева З.М.

                                                      

                                                       Қазақстан Республикасы Білім министрінің бұйрығына 7-қосымша

2023 жылғы 26 қазандағы No 323   

 

                                                                  Республика Білім және ғылым министрінің бұйрығына 7-қосымша

Қазақстан 2012 жылғы 8 қарашадағы No 500             

                                            

                                                                

     Орыс тілінде оқытатын сыныптарға арналған негізгі орта білімнің жұмыс оқу бағдарламасы

2024-2025 оқу жылына арналған

                                    

Жоқ.

Білім беру пәндері

Сынып бойынша аптасына сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

5

6

7

8

9

апта сайын

жылдық

Инвариантты компонент

 

 

Тіл және әдебиет

12

12

12

12

12

36

1224

1

орыс тілі

3

3

3

2

2

7

238

2

орыс әдебиеті

2

2

2

3

3

8

272

3

Қазақ тілі мен әдебиеті

4

4

4

4

4

12

408

4

Шетел тілі

3

3

3

3

3

9

306

 

Математика және информатика

6

6

6

6

6

18

612

5

Математика

5

5

 

 

 

5

170

6

Алгебра

 

 

3

3

3

6

204

7

Геометрия

 

 

2

2

2

4

136

8

Информатика

1

1

1

1

1

3

102

 

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

23

782

9

Жаратылыстану

2

2

 

 

 

2

68

10

Физика

 

 

2

2

2

6

204

11

Химия

 

 

1

2

2

5

170

12

Биология

 

 

2

2

2

6

204

13

География

 

 

2

2

2

4

136

 

Адам және қоғам

3

3

3

3

4

10

340

14

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

6

204

15

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

3

102

16

Құқық негіздері

 

 

 

 

1

1

34

 

Технология және өнер

3

3

1

1

1

5

170

17

Музыка

1

1

 

 

 

1

34

18

Көркем шығарма

2

2

1

1

1

4

136

 

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

9

306

19

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

9

306

Инвариантты оқу жүктемесі

29

29

32

33

34

157

5338

Айнымалы компонент

Ғаламдық құзыреттер

 

 

0,5

0,5

0,5

0,5

1

3

 

 

102

 

 

Максималды оқу жүктемесі

29.5

29.5

32.5

33.5

35

160

5440

 

Облыстық әдістемелік кабинет меңгерушісі: Таласпаева З.М.

 

 

 

«Келі сылды» «Бекітілді»

«Ақ өңді ақмолалық таз» «Ақ өңді ақмолалық таз»

Аршалы ауданы бойынша Аршалы ауданы бойынша кімнен де артық» М.М.басы Бұлақсай ауылының No1 негiзгi орта __________ Қайырмденов Ж.Ж. мектебі» КММ директоры М.А.

__________ Хозаева А.О.

                                                                                                                                                                

«_____» _____________ 2024 жыл өмір сүрді «_____» ______________ 2024 жыл өмір сүрді

 

 

 

 

 

                                    

     

                             «Бұлақсай ауылының №1 негізгі мектебі» КММ

2024-2025 оқу жылындаға

оқу жоспары

бағыты: жаратылыстану-математикалық

 

   

 

Жұмыс оқу бағдарламасы

«Бұлақсай ауылының №1 негізгі орта мектебі» КММ

2024-2025 оқу жылына арналған

бағыты: жаратылыстану-математикалық

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Мазмұны

 

 

Түсіндірме жазба

Мектеп құрылымы Орыс тілінде оқытатын 1-4 сыныптарға арналған жұмыс оқу бағдарламасы Орыс тілінде оқытатын 5-9 сыныптарға арналған жұмыс бағдарламасы Орыс тілінде оқытатын шағын орталыққа арналған жұмыс бағдарламасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              

                                                Түсіндірме жазба

 

Сағат жүзеге асыру тәрбиелік процесс В 202 4 -202 5 тәрбиелік жыл ұйымдар білім беру керек басшылыққа алу заң бойынша Республика Қазақстан «туралы білім», тұжырымдамасы дамыту мектепке дейінгі, орташа, техникалық Және кәсіби білім беру Республика Қазақстан қосулы 2023-2029; «Педагог мәртебесі туралы», «Республикадағы баланың құқықтары туралы». Қазақстан», «ТУРАЛЫ әлеуметтік қорғау тұлғалар бірге мүгедектік В Республика Қазақстан» Және т.б., түсіну процесс жаттығу қосулы негізі  нормативтік құжаттар.

 

4 -202 5 оқу жылында оқу процесін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету :

 

- «туралы бекіту күй жалпы байланыстырады стандарттар мектепке дейінгі білім беру Және жаттығу, негізгі, негізгі орташа Және жалпы орташа, техникалық Және кәсіби, ортадан кейінгі білім » (тапсырыс министр ағарту ҚР бастап

08.03.2022 Г. Жоқ. 348)

 

- «Типтік бастауыш оқу жоспарын бекіту туралы; негізгі орташа, жалпы орташа білім беру Республика Қазақстан» (тапсырыс ДС ҚР бастап 08.11.2012 ж қала №. 500)

 

- «туралы бекіту тән тәрбиелік бағдарламалар Авторы жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары және жалпы білім беру ұйымдарына таңдау пәндері» (тапсырыс министр ағарту ҚР бастап 16.09.2022 № 399)

 

- «Тұжырымдама дамыту мектепке дейінгі, орташа, Қазақстан Республикасының техникалық және кәсіптік білім беруі қосулы 2023 – 2029 жылдар

(Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 28.03.2023 ж жыл Жоқ. 249)

 

- «Ток жүргізудің үлгілік ережесін бекіту туралы бақылау оқу үлгерімі, аралық Және финал сертификаттау студенттер» (тапсырыс ДС ҚР 2008 жылғы 18 наурыздағы N 125)

 

- «Ұйымдарға арналған оқулықтар тізбесін бекіту туралы орташа білім, оқу-әдістемелік кешендер үшін мектепке дейінгі ұйымдар, ұйымдар орташа білім беру, оның ішінде электронды түрде» (бұйрық ДС ҚР бастап 22.05.2020 Г. Жоқ. 216)

 

- «туралы бекіту Типтік ережелер әрекеттер ұйымдар мектепке дейінгі, негізгі, негізгі орташа,   жалпы орташа, техникалық және кәсіби орта білімнен кейінгі білім, мамандандырылған, ерекше, білім беру ұйымдары үшін жетімдер Және балалар, қалды онсыз қамқорлық ата-аналар, ұйымдар қосымша білім беру үшін балалар Және ересектер» (тапсырыс ДС ҚР 2022 жылғы 31 тамыздағы №. 385)

 

- «туралы бекіту Ережелер жан басына шаққанда нормативтік мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды қаржыландыру, орташа, техникалық Және кәсіби, орта білімнен кейінгі, жоғарырақ Және аспирантура білім» (тапсырыс ДС ҚР бастап 27.11.2017 ж Г. Жоқ. 596)

 

- «туралы бекіту қалыпты жабдық жабдық Және жиһаз ұйымдар мектепке дейінгі, орташа білім, А Сондай-ақ ерекше ұйымдар білім» (Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы ҚР бастап 22.01.2016 ж № 70)

 

Сертификаттау ережелері мен шарттарын бекіту туралы мұғалімдер» (тапсырыс ДС ҚР бастап 27.01.2016 ж Г. Жоқ. 83)

 

- «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшыларын ротациялау қағидаларын бекіту туралы » (тапсырыс ДС ҚР бастап 11.11.2021 Г. Жоқ. 559)

 

- «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлері лауазымдарына тағайындау, лауазымдарынан босату қағидаларын бекіту туралы» (бұйрық ) ДС ҚР бастап 21.02.2012 Г. Жоқ. 57)

 

- «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерін жүргізуге қажетті құжаттар тізбесін бекіту туралы»; Және олардың пішіндер» (тапсырыс ДС ҚР бастап 06.04.2020 Г. № 130)

 

«туралы бекіту Типтік ережелер ұйымдар әрекеттер педагогикалық кеңес Және тапсырыс оның сайлау В ұйымдар мектепке дейінгі білім беру Және жаттығу, негізгі, негізгі орташа, орта білім» (тапсырыс ДС ҚР бастап № 125 02.04.2020 G.)

 

- Санитарлық ережелер «Санитарлық-эпидемиологиялық            талаптар Кімге нысандар білім» (тапсырыс ДСМ ҚР № KR DSM-76 05.08.2021 ж

 

- «туралы бекіту Ережелер дамыту, үйлестіру Және мәлімдемелер тәрбиелік бағдарламалар курстар мұғалімдердің біліктілігін арттыру» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы бастап 05.04.2020 Г. № 175)

 

- «Үздік педагог» атағын беру ережесін бекіту туралы (тапсырыс ДС ҚР бастап 16.01.2015 ж Г. № 12)

 

- «туралы бекіту ережелер ұйымдар Және жүзеге асыру курстар жылжыту біліктілік педагогикалық кадрлар» (тапсырыс ДС ҚР бастап 28.01.2016 ж Г. Жоқ. 95)

 

- «туралы бекіту Талаптар Кімге міндетті орта білім беру ұйымдарына арналған мектеп формасы» (бұйрық ДС ҚР бастап 14.01.2016 ж Г. Жоқ. 26)

 

- «туралы бекіту Типтік ережелер қабылдау қосулы білім беру В жүзеге асыратын білім беру ұйымдары жалпы білім беретін бастауыш оқу бағдарламалары, негізгі орташа Және жалпы орташа білім» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 12 қазандағы No 564 бұйрығы)

 

- «туралы бекіту Ережелер О салқын нұсқаулық В ұйымдар орташа білім» (тапсырыс ДС ҚР 12.01.2016 бастап Г. Жоқ. 18)

 

- «туралы бекіту Тізім халықаралық олимпиадалар Авторы жалпы білім беру объектілер, Авторы қай жеңімпаздар, жеңімпаздар Және мұғалімдер, дайындалған олардың, есебінен біржолғы сыйақымен көтермеленеді бюджет қаражат» (тапсырыс министр Қазақстан Республикасының білім беру бастап 20.07.2022 Г. Жоқ. 333)

 

- «туралы бекіту Тізім республикалық Және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстары (ғылыми жарыстар) Авторы жалпы білім беретін пәндер, орындаушылық сайыстар, кәсіптік шеберлік байқаулары және спорт жарыстары және оларды іріктеу критерийлері» ( Білім министрінің бұйрығы) Және ғылым Республика Қазақстан бастап 7 желтоқсан 2011 Жоқ. 514)

 

- «туралы бекіту Гидтер Авторы қамтамасыз ету сапасы Авторы деңгейлері білім» (тапсырыс ДС ҚР бастап 23.06.2022 Жоқ. 292)

 

- «туралы бекіту нұсқаулар Авторы ұйымдар антитеррорлық қорғау объектілер, осал В терроризм , министрлігі Қазақстан Республикасының білім және ғылым және объектілері, осал В террорист көзқарас, жүзеге асыру белсенділік В шар білім беру және ғылым» (Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы ҚР 30.03.2022 ж қала №. 117)

 

 

- «туралы бекіту Ережелер бағалаулар ерекше білім беру қажеттіліктері» (Білім және ғылым министрінің бұйрығы ҚР бастап 12 қаңтар 2022 жыл Жоқ. 4)

 

- «туралы бекіту Ережелер психологиялық-педагогикалық алып жүру В ұйымдар білім» (тапсырыс министр білім беру Және ғылым ҚР бастап 12 қаңтар 2022 жыл № 6)

 

- «Педагогтың жұмыс уақыты режимі мен демалыс уақытының ерекшеліктерін айқындау қағидаларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығы ; бастап 21 Сәуір 2020 жыл Жоқ. 153)

 

- «ТУРАЛЫ неке (неке) Және отбасы» (Код Қазақстан Республикасы бастап 26 желтоқсан 2011 жыл Жоқ. 518-IV)

 

- «Кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссияның қызметі туралы үлгі ережені бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы бастап 11 маусым 2001 жыл Н 789)

 

- «Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтарын қамтамасыз ету жөніндегі кешенді жоспарды бекіту туралы және әл-ауқат қосулы 2023 – 2025 жылдар» (Үкімет қаулысы Республика Қазақстан бастап 31 тамыз 2023 жылғы № 748)

 

- «(туралы бекіту тізім заттар Және заттар тыйым салынған Кімге Мен әкеліп жатырмын шектелген үшін пайдалану ұйымдарда білім беру Және қосулы олардың аумақтар » ( Ат министр білім беру Және ғылым Республика Қазақстан бастап 25 мамыр 2021 жыл Жоқ. 235)

Тренинг процесс В жалпы білім беру мектептер Республика орындалған В сәйкестік бірге Типтік тәрбиелік жоспарлары, мақұлданды тапсырыс бойынша министр білім беру Және ғылым ҚР бастап 8 қараша 2012 жыл Жоқ. 500 .

IN сәйкестік бірге Типтік ережелер әрекеттер ұйымдар орташа білім беру (бастапқы, негізгі орташа Және жалпы орташа), мақұлданды тапсырыс бойынша министр ағарту ҚР бастап 31 тамыз 2022 № 385 жыл.

 

Мектепалды даярлық сыныптарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері

 

    Балаларды мектепке дейінгі дайындық 5 жастан бастап отбасында, мектепке дейінгі мекемеде жүзеге асырылады ұйымдар, мектепке дейінгі сыныптар жалпы білім беру мектептер, лицейлер және гимназиялар.

Тәрбиелік процесс орындалған сәйкес:

  • перспективалы жоспар;
  • циклограмма;
  • мониторинг Авторы ассимиляция мазмұны Типтік тәрбиелік бағдарламалар.

 

      Мектептердің, лицейлер мен гимназиялардың мектепалды даярлық сыныптарының оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін мұғалім ұйымдастырылған іс-шаралардың перспективалық жоспарын жасайды, оқу процесінің апта сайынғы циклограммасын жасайды, жылына 3 рет (басталуы - қыркүйекте; аралық). - қаңтарда қорытынды – мамырда) Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру мониторингі. 

Мониторинг нәтижелері бойынша мұғалім оқу жылына арналған баланың жеке даму картасын толтырады.                                                                     

Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес жалпы білім беретін мектепалды даярлық сыныптарындағы оқу-тәрбие үдерісі мектептер (лицейлер, гимназиялар) орындалған бірге 1 қыркүйек 31 мамырға дейін (Типтік бағдарламаның мазмұнын меңгеру кезеңі).

Оқу жылы ішінде мектептің (лицей, гимназия) ішкі тәртібіне сәйкес демалыстар белгіленеді.

Мектептің мектепалды даярлық сыныбының аптасына нормативті жүктемесі 20 сағатты құрайды.

2024-2025 оқу жылында оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері

 

Ұзақтығы тәрбиелік жыл В 1's сыныптар болады 33 тәрбиелік мүмкін бір апта жылы 2-11(12)-x сыныптар – 34 тәрбиелік апта

Бірінші жаттығу күні – 2 қыркүйек 2024 жылдар, финал жаттығу күн - 23 мамыр 2025 жыл.

Деңгейде бастапқы білім беру қажет:                                                                                                      - кіріспе пән «Шетелдік тіл» бірге 3-ші сынып В саны 2 сағат - аптасына үкілер;

- 3-сыныпта «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері» пәндері, әр пән бойынша 1 сағат;

- саны сағат В 3 сынып Авторы пән «Жаратылыстану» (1 сағат), В 4 сынып - се – В саны 2 сағат В апта.

 

IN ішінде жүзеге асыру Бағдарламалар " Досбол ЛАЙК" Және ерікті « Менің » жобасы бауырым » жалғастыруда Жұмыс Авторы қалыптастыру    В жақсы мектеп Және қауіпсіз тәрбиелік орта

Іске асырылуда жаңашыл жолдары оқыту жеке ішіндегі заттар ауылдық қолдау көрсету Және кадрлар жеткіліксіз мектептер

МЕН 2024 жыл белсендіреді Жұмыс бірге студенттер бастап әлеуметтік «Цифрлық мұғалім» жобасы аясында әлеуметтік қорғалмаған отбасылар

МЕН 2024 жыл енгізілді жаңа пішім сертификаттау мұғалімдер

резерв базасын қалыптастыру бойынша жұмыс жалғасуда «1000 көшбасшылар өзгерістер білім»

Масштабталатын ұшқыш жобалар, бағытталған қосулы дамыту цифрлық технологияларды пайдаланатын ауылдық шағын жинақталған мектептердің әлеуеті

Мектептер мен ата-аналар қоғамдастығының өзара әрекеттесуі бойынша жұмыс күшейтілуде

бағалауда жасанды интеллектті қолдану күшейіп келеді

Орындалды экологиялық білім беру студенттер В ішінде жобасы «Барлығы қазақстандық экологиялық қозғалыс шығармашылық жастар «Елшілер» Жер»

 

 

 

 

 

Бастауыш, негізгі және жалпы орта білім берудің Мемлекеттік білім беру стандарттарын, ТУП енгізу ерекшеліктері

 

 

«Тіл және әдебиет» білім саласы

 

IN сәйкестік бірге тапсырыс бойынша министр ағарту ҚР бастап 3 тамыз 2022 жыл № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Заңы «Тіл және әдебиет» білім беру саласы шеңберінде мынадай пәндер оқытылады. :

- бастауыш білім деңгейінде – «Орыс тіл», «Шетелдік тіл», «Праймер», « Сауат ашу» «Қазақ тіл», «Әдеби оқу», «Шетелдік тіл»;

- қосулы деңгейі негізгі орташа білім беру - «Орыс тіл», «Орыс әдебиеті», «Қазақ тіл Және әдебиет »,  « Шетелдік тіл»;

Жоғарыда аталған оқу пәндері бойынша оқу жүктемесінің көлемі көрсетілген В Қолданбалар 1-3, 11-15, 103 (1-4 сыныптар), Қолданбалар 6-8, 16-20, 104 ( 5-9 сыныптар) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 8 қарашадағы бұйрығына 2012 жыл Жоқ. 500 «туралы бекіту тән тәрбиелік жоспарлары Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беруі».

Мазмұны лингвистикалық тәрбиелік заттар қосулы деңгейі бастапқы білім беру студенттердің бастапқы сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған, оның ішінде тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым дағдыларын дамыту арқылы бастапқы қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сонымен қатар фонетика, лексика және грамматика негіздері, оларды зерттеу ережелерді меңгермей-ақ пән мазмұнын меңгеруді көздейтін имплицитті оқыту принципін қолдану.

  Негізгі орта білім беру деңгейіндегі тіл пәндерінің мазмұны оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктері мен қызығушылықтарына сәйкес тілдік дағдыларын дамытуды, оның ішінде тілдік жүйемен таныстыруды, сөздік қорын байытуды, рухани-адамгершілік құндылықтарын дамытуды қамтамасыз етеді. қазіргі әлемдегі тілдерді үйренудің маңыздылығын және көптілді және көпмәдениетті әлемнің тұтас бейнесін түсіну, білім беру құрметті қатынас Кімге әртүрлі ұпай көру Және мәдениеттер, мақсатты тілдегі әртүрлі ақпарат көздерімен, соның ішінде интернет-ресурстармен және негізделген платформалармен өз бетінше жұмыс істеу қабілеті. жасанды интеллект, дамыту Және пайдалану шығармашылық Және сыни ойлау.

  Барлық тілдік бағдарламалардың негізгі мақсаты сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін дамытуды қамтамасыз ететін функционалдық сауаттылықты қалыптастыру болып табылады : тыңдау (тыңдаулар), Сөйлеп тұрған, оқу, әріптер Және сәйкестік сөйлеу нормалары адамның жалпы мәдениетінің көрсеткіштері ретінде.

«Математика және информатика» білім беру саласы

IN сәйкестік бірге тапсырыс бойынша министр ағарту ҚР бастап 3 тамыз 2022 жыл № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» тәрбиелік аймақ «Математика Және информатика» зерттелуде келесі элементтер: - қосулы деңгейі бастапқы білім беру – «Математика», «Цифрлық сауаттылық» (1-4 сыныптар);

- қосулы деңгейі негізгі орташа білім беру – «Математика» (5-6 сыныптар), «Алгебра » (7-9 сыныптар), «Геометрия» (7-9 сыныптар), «Информатика» (5-9 сыныптар);

 

 

Жоғарыда аталған оқу пәндері бойынша оқу жүктемесінің көлемі көрсетілген В Қолданбалар 1-3, 11-15, 103 (1-4 сыныптар), Қолданбалар 6-8, 16-20, 104 (5-9 сыныптар ) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 8 қарашадағы бұйрығына. 2012 жыл Жоқ. 500 «туралы бекіту тән тәрбиелік жоспарлары Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беруі».

      Оқу пәндерін оқу типтік оқу жоспарлары бойынша жүзеге асырылады В сәйкестік тапсырыс бойынша министр ағарту Республика Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 16 қыркүйектегі No 399 «Жалпы білім беретін пәндер мен бастауыш, базалық деңгейлерді таңдау бойынша курстардың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» орташа Және жалпы орташа білім»: «Математика», 1-4 сыныптар - Қолданба 26, «Цифрлық сауаттылық», 1-4 сыныптар - Қолданба 27, «Ана тақырыбы» 5-6 сыныптар - Қолданба 52, «Алгебра», 7-9 сыныптар - Қолданба 53, «Геометрия», 7-9 сыныптар - Қолданба 54, «Информатика», 5-9 сыныптар - Өтініш 55.

 

«Жаратылыстану» білім беру саласы

 

Жаратылыстану ғылымы оқушылардың табиғат құбылыстары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастырады, табиғатты танудың ғылыми әдістерін ашады. Ол табиғаттың бір бөлігі ретінде адамға табиғат әлемін ғана емес, сонымен бірге оның өзгермелі әлемдегі орнын түсінуге мүмкіндік беруді көздейді және идеологиялық, мәдени және практикалық бағдарлануын қалыптастыруға бағытталған. сипаттамалары тұлғалар, тәрбие жүйелер жеке құндылық қасиеттер

  IN сәйкестік бірге тапсырыс бойынша министр ағарту ҚР бастап 3 тамыз 2022 жыл № 348 «туралы бекіту күй жалпы байланыстырады стандарттар мектепке дейінгі білім беру Және жаттығу, негізгі, негізгі орташа Және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім» «Жаратылыстану» білім беру саласы шеңберінде келесі пәндер оқытылады: - деңгейі бастапқы білім беру – «Жаратылыстану» (1-4 сыныптар); - қосулы деңгейі негізгі орташа білім беру – «Жаратылыстану» (5-6 сыныптар),

- «География», «Биология», «Химия», «Физика» (7-9 сыныптар);

«Жаратылыстану» білім беру саласындағы бастауыш білім берудің мақсаты: қауіпсіздік бастауыш деңгейі ғылыми білім В ішінде жүйелер «Адам – Табиғат». Мазмұны тәрбиелік аймақ жіберілді қосулы оқушылардың табиғи ізденімпаздығын, зерттеушілік қабілеттерін дамыту , қоршаған әлем туралы ғылыми түсінігі мен көзқарасын қалыптастыру. «Жаратылыстану» пәнінің мазмұны «қарапайымнан күрделіге, таныстан бейтанысқа» принципі бойынша құрылған. Тірі және жансыз табиғат құбылыстары мен процестерінің арасындағы байланыстың себептері мен байланысын түсіну, қоршаған дүниенің алуан түрлілігі мен күрделілігін сезіну оқушылардың ой-өрісін кеңейтеді. «Жаратылыстану» академиялық пәні оқуға арналған пропедевтикалық курс болып табылады тәуелсіз тәрбиелік заттар «География», «Биология», «Химия», «Физика», қосулы кейінгі деңгейлері білім, А Сондай-ақ жатады кез келген білім саласы үшін маңызды негізгі зерттеу дағдылары.

   Мақсат негізгі орташа білім беру В ішінде тәрбиелік аймақ «Жаратылыстану»: қауіпсіздік қалыптастыру функционалды білім мен білік, жоспарлау, талдау және өңдеу, түсіндіру, жүйелеу, алгоритм бойынша жұмыс істеу, зерттеуді жетілдіру, эксперимент жүргізу дағдыларын, бағалау және қорытындыларды құрастыру дағдыларын; іргелі ұғымдарды, заңдылықтарды, теорияларды түсінуді тереңдету Және принциптері, өтірік айту В негізі заманауи жаратылыстану табиғатты, экономиканы және қоғамды жан-жақты зерттеуге негізделген дүниенің суреті , табиғатты ғылыми танудың әдістері, адамзаттың ғаламдық және жергілікті мәселелері; экологиялық мәдениетті, ғылыми, конструкторлық және кеңістікті дамыту ойлау; тәрбие патриоттық сезімдер, жауапты Және қоршаған ортаға құрметпен қарау; жаратылыстану пәндері бойынша студенттерге кәсіби бағдар беруді жүзеге асыру.

Бұйрығына сәйкес «Министрдің бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ағарту Республика Қазақстан бастап 16 қыркүйек 2022 жыл Жоқ. 399 «Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы және курстар Авторы таңдау деңгейлері негізгі, негізгі орташа Және жалпы орташа білім» бастап 05 Марта 2024 жыл Жоқ. 54 В 3 сынып жаттығу элемент «Жаратылыстану» зерттелуде В көлемі 1 сағат. IN коммуникациялар бірге бұл ұсынылады типтік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттарына негізделген жаратылыстану оқулығын пайдалану бағдарламасы (https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2400034116#z4875 ).

 

«Адам және қоғам» білім беру саласы

 

IN сәйкестік бірге тапсырыс бойынша министр ағарту ҚР бастап 3 тамыз 2022 жыл № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Заңымен «Адам және қоғам» білім беру саласы шеңберінде мынадай пәндер оқытылады:

- қосулы деңгейі бастапқы білім беру – «Таным бейбітшілік» (1-4 сыныптар); - негізгі орта білім беру деңгейінде – «Қазақстан тарихы», «Бәрі де тыныш әңгіме» (5-9 сыныптар), «Негіздер құқықтары» (9 сыныптар); Мазмұны тәрбиелік аймақ «Адам Және қоғам» қосулы деңгейі Бастауыш білім беру «Адам – Қоғам» жүйесі шеңберінде пропедевтикалық білім беруге бағытталған және өткен және қазіргі қоғамдық құбылыстарды және олардың өзара байланысын зерттеуге, мақтаныш үшін менің Отан, хабардарлық оның орындар В отбасы, жергілікті, аймақтық, ұлттық және жаһандық қауымдастық. Негізгі орта білім беру деңгейіндегі оқу пәндерінің мазмұны оқушылардың тарихи ойлау, өткен мен бүгінді және олардың өзара байланысын түсіну және түсіну дағдыларын, материалды зерделеу, талдау, дәлелді қорытындылар жасау дағдыларын дамытуға бағытталған. тарихи, заңды, экономикалық, саяси, ақпараттың социологиялық көздері және олардың негізінде тәуелсіз пайымдаулар құру және өз шешімдерін қабылдау; отансүйгіштікке тәрбиелеу, құқықтық қалыптастыру сауаттылық. Сағат оқуда Қазақстан тарихы қарастырылуы тиіс назар аударыңыз : - --- басымдылық В қалыптастыру тарихи сана Және шығармашылық түркі өркениетінің құндылықтарына негізделген оқушылардың дүниетанымы ішінде әлем тарихи процестер; - ------ қазақ халқының тарихын тұтас және дәйекті түрде зерделеу, бейнелеу мемлекеттер түркі әулеттер, Тамаша Ұлыс - Жошы Ұлыс Қалай қазақ мемлекеттілігінің басталуы.

      Жоғарыда аталған оқу курстары бойынша оқу жүктемесінің көлемі объектілер ұсынылған В Қолданбалар 1-3, 11-15, 103 (1-4 сыныптар), Қолданбалар 6-8, 16-20, 104 (5-9 сыныптар ) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 8 қарашадағы бұйрығына. 2012 жыл Жоқ. 500 «туралы бекіту тән тәрбиелік жоспарлары Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беруі».

«Әлемді тану» оқу пәндерін оқу ( қосымшаға сәйкес 1-4 сыныптар) 29), «Әңгіме Қазақстан» (5-9 сыныптар сәйкес қолданба 61);  «Дүниежүзі тарихы» ( қосымшаға сәйкес 5-9 сыныптар 62); «Негіздер құқықтары» (9 Сынып сәйкес қолданба 63 орындалды Авторы Республика білім министрінің бұйрығына сәйкес үлгілік оқу жоспары Қазақстан бастап 16 қыркүйек 2022 жыл Жоқ. 399 «туралы бекіту Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейлеріндегі жалпы білім беретін пәндер мен таңдау курстары бойынша үлгілік оқу жоспарлары».

 

Білім саласы «Технология және өнер»

 

IN сәйкестік бірге тапсырыс бойынша министр ағарту ҚР бастап 3 тамыз 2022 жыл № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» тәрбиелік аймақ «Технология Және өнер» зерттелуде келесі заттар:

- қосулы деңгейі бастапқы білім беру – «Жақсы өнер», « Трудово білім» (1–3 сыныптар), «Өнер жұмыс» (4 сыныптар), «Музыка» ( 1–4 сыныптар ); - қосулы деңгейі негізгі орташа білім беру – «Музыка» (5–6 сыныптар), «Өнер жұмыс» (5–9 сыныптар);

«Технология және өнер» білім беру саласындағы бастауыш, негізгі орта білімнің мазмұны Қазақстанның және әлем халықтарының көркем және мәдени мұрасын зерделеуге, өнер мен дизайнның көркемдік әдістері арқылы шығармашылық идеяларды, технологиялық дағдыларды дамытуға, эстетикалық, еңбек білім, бағытталған қосулы қалыптастыру тұтас қабылдау сурет айнала бейбітшілік, жалпы мәдениет өскелең ұрпақтың астында оқушылардың эстетикалық, рухани-адамгершілік және эмоционалдық саласын дамыту.

     Оқу пәндері бойынша оқу жүктемесінің көлемі қосымшаларда көрсетілген 1-3, 11-15 (1-4 сыныптар), Қолданбалар 6-8, 16-20 (5-9 сыныптар) Кімге тапсырыс ДС ҚР бастап 8 қараша 2012 жыл №500 « Бекіту туралы тән тәрбиелік жоспарлары негізгі, негізгі орташа, Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беруі».

     Оқу тәрбиелік заттар «Жақсы өнер» (1-4 сыныптар сәйкес​ қолданба 30), «Еңбек білім» (1-4 сыныптар сәйкес қолданба 31),

«Өнер жұмыс» (1-4 сыныптар сәйкес қолданба 32, 5-9 сыныптар сәйкес​ қолданба 66), «Музыка» (1- 4 сыныптар сәйкес қолданба 33, 5-6 сәйкес сыныптар қолданба 65) Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі No 399 «Жалпы білім беретін пәндер мен білім деңгейлерін таңдау бойынша курстардың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығына сәйкес үлгілік оқу жоспарларына сәйкес жүзеге асырылады. бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру».

 

«Дене шынықтыру» білім беру саласы

 

IN сәйкестік бірге тапсырыс бойынша министр ағарту ҚР бастап 3 тамыз 2022 жыл No 348 «Мектепке дейінгі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы білім беру Және жаттығу, негізгі, негізгі орташа Және жалпы орташа, техникалық Және кәсіби, орта білімнен кейінгі білім» мазмұны тәрбиелік аймақ «Физикалық мәдениет» жүзеге асырылуда В «Дене тәрбиесі» оқу пәні.                                   

 

     «Дене шынықтыру» білім беру саласының мазмұнын нығайтуға бағытталған денсаулық, дамыту негізгі физикалық қасиеттер Және функционалдың артуы мүмкіндіктер дене; қалыптастыру мәдениет қимылдары, байыту мотор тәжірибе физикалық жаттығулар бірге жалпы дамуы Және түзетуші бағыт; білім беру дағдылар Және дағдылар дене шынықтыру және сауықтыру жұмыстарында, өз бетінше ұйымдар сыныптар физикалық жаттығулар.                                                   

- дене шынықтыру жаттығулары жүктемесінің көлемі 1-3 қосымшаларда , 11-15, 103 (1-4 сыныптар), Қолданбалар 6-8, 16-20, 104 (5-9 сыныптар) дейін тапсырыс ДС ҚР бастап 8 қараша 2012 жыл Жоқ. 500 «туралы бекіту тән тәрбиелік жоспарлары негізгі, негізгі орташа, жалпы орташа білім беру ҚР».                                                

       Сағат таңдау ұйымдастыру білім беру TUP бірге қысқартылған тәрбиелік жүк , қосымша енгізілді 1 сағат сыныптар Авторы пән «Физикалық мәдениеті» міндетті ауыспалы компоненттен, оны жүзеге асыру ұсынылады пішін спорт ойындар үшін барлығы студенттер. «Дене шынықтыру» пәнінен сабақ өткізу ( 1-4 сыныптар сәйкес қолданба 34, 5-9 сыныптар сәйкес қолданба 67 орындалды Авторы тән тәрбиелік бағдарламалары Қазақстан Республикасы Білім министрінің 16 қыркүйектегі бұйрығына сәйкес 2022 жыл Жоқ. 399 «туралы бекіту тән тәрбиелік бағдарламалар Авторы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің элективті деңгейлеріндегі жалпы білім беретін пәндер мен курстар».

 

2024-2025 оқу жылында 1-сыныпта 2-4-сыныптарда оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүргізілмейді, оқушылардың оқу жетістіктері 1-ден 10 балға дейін бағаланады ( қалыптастырушы бағалау); Оқушыларды қалыптастырушы бағалау нәтижелері электронды/қағаз журналында көрсетіледі. Мұғалім күнделікті балаларды бағалауға міндетті емес. Мұғалім кері байланыс пен формативті бағалаудың жиілігін ұпаймен өз бетінше анықтайды.

критериалды бағалау принципі сақталуы тиіс. Жарты жылдық қорытынды баға «өтті» немесе «өтпейді» түрінде беріледі.

 

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру үшін әрбір мұғалім мен мектептің жұмыс жоспары құрылады.

Білім олқылықтарын толтыру жұмыстары жүйелі жүргізілуде.

Студенттердің оқу пәндері бойынша білім сапасына жүйелі мониторинг жүргізіледі.

2-11 (12) сыныптарда сабақ ұзақтығы 45 минут. Бірінші сыныптарда тәрбие сағаттарының «сатылы» режимі жүргізіледі: қыркүйекте – әрқайсысы 35 минуттан үш сабақ, қазан айынан бастап – әрқайсысы 45 минут, сабақтарда дене шынықтыру минуттары мен көз гимнастикасы ережелеріне сәйкес өткізіледі. Санитарлық ережелер.

 

«Жаһандық құзыреттер»

«Жаһандық құзыреттер» пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасының оқу жүктемесінің көлемі

құрайды:

5-8 сыныптар – 0,5 сағат (екі аптада бір рет), оқу жылында 17 сағат;

9-сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

0,5 сағат жүктемесі бар курс екі аптада бір рет өткізіледі.

 

 

Мектеп құрылымы

 

- шағын орталық – көп жастағы топ (орта топ – 3 жастағы балалар, үлкен топ – 4 жастағы балалар, мектепалды даярлық тобы – 5 жастағы балалар);

 

1-4 сыныптар:

- жалпы білім беретін сыныптар;

Оқу жоспарларына мыналар кіреді:

Инвариантты компоненттің арқасында келесілер жүзеге асырылады:

- бастауыш мектепте жалпы білім берудің негізгі компонентінің толық сақталуы;

Айнымалы компонентке байланысты келесілер енгізілді:

5-9 сыныптар:

- жалпы білім беретін сыныптар;

Оқу жоспарларына мыналар кіреді:

Инвариантты компоненттің арқасында келесілер жүзеге асырылады:

- негізгі мектептің негізгі компонентінің толық сақталуы;

Айнымалы компонентке байланысты келесілер енгізілді:

9 сыныптағы « Жаһандық құзыреттер » курсы . – 1 сағат

5-7 сыныптарда « Жаһандық құзыреттер » курсы - 0,5 сағат - 6-8 сыныптарда « Жаһандық құзыреттер » курсы. – 0,5 сағат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 12.11.2024 15:33
Құрылған күні: 12.11.2024 15:33

Текст