Қазақстанда тек оқушылардың кәсіби бағдарын айта бастады,бірақ әзірге бұл бағытта үлкен және маңызды қадамдар әлі қабылданбаған. Балабақшаларда да, жалпы білім беретін мектептерде де кәсіптік диагностика бойынша жұмыс жүргізілмейді, оқытушылар еңбек нарығындағы жағдайға ие емес: бүгінгі таңда қандай мамандықтар сұранысқа ие және қажет екенін білмейді, сондай-ақ жаңа, қазіргі заманғы мамандықтар туралы жеткілікті дәрежеде хабардар емес. Кәсіптік бағдар кәсіптік оқу орындарында да дамымаған.
Кәсіптік бағдар беруді енгізу оқушылардың қабілеттері мен таланттарын ашуға, өздерінің барлық әлеуетін жүзеге асыра алатын кәсіби саланы анықтауға мүмкіндік береді. Мұндай жұмысты мектепке дейінгі ұйымдар кезеңінде жүргізіп, орта мектепте күшейту қажет. Мысалы, Францияда Оқушылардың кәсіптік бейімделуі мектептің бірінші сыныбынан басталады және барлық оқу процесі барысында жалғасады. АҚШ-та бұл процесс мектепке дейінгі мекемелерден басталады. Американдық психолог Мюнстерберг әзірлеген адамның кәсіби қабілетін бағалау бойынша арнайы тесттер бес жастан он төрт жасқа дейінгі балалар өтеді. Осының барлығы мамандықтармен танысып қана қоймай, болашақ табысты мансапты жоспарлауға мүмкіндік береді.
Қазіргі уақытта Қазақстанда кәсіптік бағдар беру жұмысын қайта құру және жандандыру бойынша қызмет жүзеге асырылуда. Алғашқы қадамдар "білім туралы" заңға енгізілген. Онда кәсіптік бағдарлауды білім алушының білім беру және кәсіптік мүмкіндіктері, кәсіптік қызығушылықтарына, жеке қабілеттері мен психофизиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес мамандық пен оқу орнын еркін және саналы таңдау саласындағы құқықтарын іске асыруда ақпарат беру және консультациялық көмек көрсету ретінде қарастырады.
Егер бұл жұмыс әзірлеушілер ойлағандай білікті орындалатын болса, онда болашақта Қазақстан өз өмірінен орын таба алмаған жұмыссыз жастардың санын барынша қысқарта алады.